Netflix stracił prawie milion subskrybentów - Marketing przy Kawie
Netflix stracił prawie milion subskrybentów w drugim kwartale
  • 0
  • 1
21.07.2022

Netflix stracił prawie milion subskrybentów w drugim kwartale

Mimo utraty 970 tys. subskrybentów w drugim kwartale br. wyniki Netfliksa są lepsze od oczekiwań. Analitycy spodziewali się straty 2 mln subskrybentów. Nadzieją na kolejne kwartały jest plan subskrypcji wspieranej reklamami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Adrian

2 lata temu

Jestem bardzo ciekaw jak zareagują potencjalni i obecni Klienci na opcję z reklamami. Obecnie ludzie są tak negatywnie do nich nastawieni, że nawet niewielkie ich natężenie jest odbierane jako zbyt duże. Reklamy są wszędzie, są durne, bez pomysłu i nachalne. Osobiście dla samej zasady zrezygnuję z Netflixa w o ogóle gdy tylko wprowadzą opcję reklam.

21 lipca 2022

20 lipca 2022

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 1
20.07.2022

Ciuchy z przeszłości w pracy przyszłości? Tak, daj im szansę – zachęca RocketJobs.pl

Portal pracy RocketJobs.pl rozpoczął kampanię pod hasłem „Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości”. Działania mają promować wtórny obieg ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularna ma być metaforą dawania drugiej szansy także w środowisku zawodowym – osobom, dla których powrót do pracy jest nierzadko dużym wyzwaniem (po urlopie macierzyńskim czy przebytej chorobie). Partnerem merytorycznym kampanii jest platforma SecondHandy. Całość wspiera Newonce Radio – główny patron medialny.