3 15 0 0 6 21.07.2022„Gdzie są te dzieci?” – marki i internauci odpowiadają Fundacji KorniceNa przełomie czerwca i lipca Fundacja Kornice wystartowała z nową kampanią. Na tytułowe pytanie zadane przez fundację odpowiedziały w social media m.in. zoo z Łodzi i Borysewa, a na billboardach fundacja Pomagam.pl. Internauci zaś skomentowali kampanię memami.
1 4 0 0 0 20.07.2022Spicy McNuggets w McDonald’s. Reklama „Słychać, że pikantne”20 lipca w menu McDonald’s pojawiły się Spicy McNuggets, czyli pikantny kurczak w kawałkach. Ma to być odpowiedź marki na zmieniające się gusta gości. Ci ponoć nie tylko coraz chętniej sięgają w Maku po menu z kurczakiem w roli głównej, ale i szukają wyrazistych, pikantnych propozycji.
1 8 0 0 0 20.07.2022Ciuchy z przeszłości w pracy przyszłości? Tak, daj im szansę – zachęca RocketJobs.plPortal pracy RocketJobs.pl rozpoczął kampanię pod hasłem „Druga Szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości”. Działania mają promować wtórny obieg ubrań, ale to tylko jedna z warstw akcji. Moda cyrkularna ma być metaforą dawania drugiej szansy także w środowisku zawodowym – osobom, dla których powrót do pracy jest nierzadko dużym wyzwaniem (po urlopie macierzyńskim czy przebytej chorobie). Partnerem merytorycznym kampanii jest platforma SecondHandy. Całość wspiera Newonce Radio – główny patron medialny.
0 10 0 0 0 20.07.2022Dzieła sztuki ludowej z mebli Ikei w LublinieDo końca lipca w galerii Skende Shopping w Lublinie można bezpłatnie oglądać wystawę mebli Ikei zamienionych przez studentów projektowania wnętrz WSPiA w swego rodzaju regionalne dzieła sztuki. Wystawa „Ikea po lubelsku” wieńczy współpracę marki z Lublinem i Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w ramach projektu Match.
0 1 0 0 0 20.07.2022Piotr Fronczewski i Pih w kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” Kompanii PiwowarskiejBohaterami najnowszej kampanii KP są Piotr Fronczewski, który ze sceną muzyczną najmocniej kojarzony jest jako Franek Kimono oraz Pih – legenda polskiego rapu. Artyści staną przed wyzwaniem stworzenia rymowanego utworu.
0 3 0 0 0 20.07.2022Tymbark rozszerzył kampanię „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk” na TikTokaTymbark zaprezentował rozszerzenie kampanii „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk” w aktywacji na platformie TikTok. Do zabawy zostali zaangażowani polscy tiktokerzy.
0 1 0 0 0 20.07.2022Zakupy wakacyjne Polaków – badanie InquiryMimo trudnej sytuacji ekonomicznej 64% Polaków planuje w tym roku przynajmniej kilkudniowy wyjazd wakacyjny. Planuje osobny budżet na wakacyjne zakupy realizowane w miejscu spędzania urlopu. Średnio około 900 zł w czasie jednego wyjazdu.
0 1 0 0 0 20.07.2022Międzynarodowi reklamodawcy zmieniają relacje z agencjamiWiększość globalnych reklamodawców zmienia lub zamierza zmienić w najbliższej przyszłości sposób współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez World Federation of Advertisers i Observatory International.
1 5 0 0 0 20.07.2022Semilac z nową kampanią i ideą marki: „Moc w naszych rękach”„Moc w naszych rękach” to główne hasło, które przyświeca nowej idei marki hybrydowych lakierów do paznokci Semilac. Jej podstawą jest moc, jaką kobiety mogą przekazać sobie nawzajem – zarówno w tych prozaicznych, jak i bardziej niecodziennych sytuacjach. Kampania pod tym hasłem rozpoczęła się pod koniec czerwca.
2 1 0 0 0 19.07.2022Idea Centralnego Portu Komunikacyjnego wyjaśniana w kampanii „CPK Story”Centralny Port Komunikacyjny to jedna z najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych w Polsce. W ciągu najbliższych miesięcy będzie szczególnie widoczna w przestrzeni publicznej i wybranych mediach cyfrowych. Rozpoczęła się kampania „CPK Story”, która potrwa do grudnia.