Kia z reklamą, w której można zdobyć NFT przez zeskanowanie kodu QR z ekranu
  • 0
  • 1
18.07.2022

Kia z reklamą, w której można zdobyć NFT przez zeskanowanie kodu QR z ekranu

Amerykański spot marki Kia przedstawia generowane w 3D postacie z kolekcji NFT Dead Army Skeleton Klub. Odbiorcy mogą zeskanować telefonami widoczny na ekranie kod QR i w ten sposób uzyskać NFT (non-fungible token). Kampania promuje model Kia Soul 2023.

Dead Army Skeleton Klub (DASK) to grupa postaci generowanych w 3D, których NFT mogą być kolekcjonowane i wymieniane. Spot marki Kia, w którym występują, jest częścią kampanii „Built for Whoever You Are”.

Non-fungible tokens to oparte na technologii blockchain certyfikaty poświadczające jakąś cechę danego dobra. Mogą być przypisane do cyfrowego dzieła sztuki, gadżetu jakiejś marki, wirtualnych butów Gucci czy równie wirtualnej garderoby Dolce & Gabbana. Mimo istnienia tysięcy kopii dzieła umożliwiają obrót tym pojedynczym tokenem.

Kampanię przygotowała agencja David & Goliath, a wsparcie techniczne zapewnił marketplace Sweet.

 

  • 1
Kia z reklamą, w której można zdobyć NFT

Kia z reklamą, w której można zdobyć NFT

 

15 lipca 2022