„Mam smaka na Maka” – Big Mac Bacon i Sharing Fries w kampanii McDonald’s
  • 1
  • 5
14.06.2022

„Mam smaka na Maka” – Big Mac Bacon i Sharing Fries w kampanii McDonald’s

Z okazji trzydziestych urodzin McDonald’s w ofercie sieci znalazły się: Big Mac Bacon z trzema plastrami bekonu oraz Sharing Fries. Premierze limitowanej oferty towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Mam smaka na Maka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2022

Netflix ogłosił nowe gry na podstawie seriali oraz seriale na podstawie gier

Podczas Netflix Geeked Week prowadzący Geoff Keighley i Mari Takahashi zaprezentowali kilka nowości i zapowiedzi związanych z grami. Dotyczyły one zainspirowanych grami seriali, takich jak „Filuś i Kubuś” i „Sonic Prime”, a także nowych gier mobilnych, takich jak „Poinpy”. Ponadto gier inspirowanych najpopularniejszymi filmami, programami i serialami Netflixa, np. „Dom z papieru” i „Gambit królowej: Szachy”.