Od czego zależą decyzje zakupowe podejmowane w rodzinach? Od wieku domowników, ich wykształcenia, zarobków? Nie tylko. Według najnowszych brytyjskich badań ważniejsze jest to, jak w ogóle w danym domu podejmowane są decyzje. Liczą się także wyrobione już nawyki zakupowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W badaniu firmy YouGov i agencji kreatywnej Krow wzięło udział 4 tys. rodziców mających dzieci powyżej czwartego roku życia. Oczywiście wyników nie można automatycznie przekładać na polskich konsumentów. Ci brytyjscy mają swoją specyfikę, sporo jest różnic kulturowych. Badanie jest jednak godne uwagi, bo mechanizm podejmowania decyzji zakupowych wszędzie jest podobny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.