Rodzinna segmentacja. Jak współczesne rodziny wydają pieniądze?Rodzinna segmentacja. Jak współczesne rodziny wydają pieniądze?Rodzinna segmentacja. Jak współczesne rodziny wydają pieniądze?Rodzinna segmentacja. Jak współczesne rodziny wydają pieniądze?
Styl życia liczy się tu bardziej niż cokolwiek innego (fot. Sunny studio/Fotolia.com)

Rodzinna segmentacja. Jak współczesne rodziny wydają pieniądze?

Rodzinna segmentacja. Jak współczesne rodziny wydają pieniądze?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Od czego zależą decyzje zakupowe podejmowane w rodzinach? Od wieku domowników, ich wykształcenia, zarobków? Nie tylko. Według najnowszych brytyjskich badań ważniejsze jest to, jak w ogóle w danym domu podejmowane są decyzje. Liczą się także wyrobione już nawyki zakupowe.

W badaniu firmy YouGov i agencji kreatywnej Krow wzięło udział 4 tys. rodziców mających dzieci powyżej czwartego roku życia. Oczywiście wyników nie można automatycznie przekładać na polskich konsumentów. Ci brytyjscy mają swoją specyfikę, sporo jest różnic kulturowych. Badanie jest jednak godne uwagi, bo mechanizm podejmowania decyzji zakupowych wszędzie jest podobny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja