- 0
- 1
Polskie agencje w finale Sabre EMEA Awards 2023
W tegorocznej edycji zgłoszono 760 indywidualnych kampanii. Łącznie dało to 2200 zgłoszeń, ponieważ niektóre były prezentowane w kilku kategoriach. Osiem agencji z Polski znalazło się w finale. Zwycięzców poznamy 23 marca na gali we Frankfurcie. Organizowany przez PRovoke Media Sabre EMEA to największy europejski konkurs branży public relations.
W gronie finalistów Sabre EMEA Awards 2023 znalazły się:
- Kategoria Home & Furniture: „Feel the Pepco values” – Pepco i MJCC.
- Kategoria Consumer Products: „Girls Can Achieve Anything”– Lego Group i Clue PR.
- Kategoria Real Estate: „Polish Cities of the Future 2050” – Saint-Gobain Group i Icon Strategies.
- Kategoria Pharmaceutical RX: „Back from Depression” – Janssen Polska i Hill Knowlton Strategies Polska.
- Kategoria ESG Campaign: „Huawei Startup Challenge” – Huawei i MSL Polska.
- Kategoria Public Education: „Leaders 3.0: Warriors, Queens And Wrestlers” – WiseRabbit i Clue PR.
- Kategoria Issue Management: „It wasn’t the pipes that caused the huge Vistula River’s disaster” – Amiblu i Public Dialog oraz Maurent PR.
- Kategoria The Baltic: „Development of electrolyte factory in Poland” – Capchem Poland i Komunikacja Plus Group.
- Kategoria The Baltic: „Superbet Rapid & Blitz Warsaw 2022” – Superbet i Clue PR, Honest Media, El Padre.
- Kategoria The Baltic: „Let’s talk honestly about obesity” – Novo Nordisk i MSL Poland.
Tegoroczna gala Sabre Awards odbędzie się w 23 marca we Frankfurcie. Nagrody Sabre są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanii public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.
Zobacz całą listę finalistów.
- 1