- 0
- 1
PayPo, platforma płatności odroczonych, rozpoczyna kampanię na walentynki: „Nie odkładaj uczuć na później”
Kampania PayPo „Nie odkładaj uczuć na później” ma zwiększyć świadomość tego, jak działają płatności odroczone. To nawiązanie do głównej funkcji usługi oferowanej przez markę, czyli możliwości zapłaty za zrobione zakupy po 30 dniach, bez dodatkowych opłat.
Kampania „Nie odkładaj uczuć na później” realizowana jest w internecie (głównie na portalach kierujących swoje treści do mężczyzn i kobiet) oraz w social mediach. Dodatkowo wsparta jest działaniami outdoorowymi. Kreacje dostępne są na warszawskich nośnikach typu city-digital w popularnych miejscach stolicy.
Działania podkreślają, że można zaopatrzyć się w prezent dla kogoś bliskiego, odkładając na później płatność, ale nie uczucia. Kampania ma ponadto wzmocnić sprzedaż artykułów „pierwszej walentynkowej potrzeby” w sklepach partnerskich, m.in. z bielizną, czy upominkami. Z badania przeprowadzonego przez PayPo wynika, że tylko 14 proc. Polaków nie kupuje ukochanej osobie prezentu z okazji walentynek.
To kolejna tego typu akcja PayPo. Podobne działania marka podejmowała ostatnio w szczycie sprzedażowym związanym z Black Friday oraz w okresie przedświątecznym.
- 1