„Nie odkładaj uczuć na później” – zachęca PayPo - Marketing przy Kawie
PayPo, platforma płatności odroczonych, rozpoczyna kampanię na walentynki: „Nie odkładaj uczuć na później”
  • 0
  • 1
9.02.2023

PayPo, platforma płatności odroczonych, rozpoczyna kampanię na walentynki: „Nie odkładaj uczuć na później”

Kampania PayPo „Nie odkładaj uczuć na później” ma zwiększyć świadomość tego, jak działają płatności odroczone. To nawiązanie do głównej funkcji usługi oferowanej przez markę, czyli możliwości zapłaty za zrobione zakupy po 30 dniach, bez dodatkowych opłat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2023