- 0
- 4
Paris Hilton w globalnej kampanii Klarny „That’s smoooth”
Hasłem „That’s smoooth” Paris Hilton reaguje na elastyczne płatności i aplikację zakupową Klarny. Globalna kampania marki wystartuje w Polsce w marcu.
Dostawca płatności i aplikacja zakupowa Klarna startuje z globalną kampanią „That’s smoooth”. Prowadzi działania wspólnie z firmą 11:11 Media, której współwłaścicielką jest Paris Hilton.
Kampania koncentruje się na elastycznych metodach płatności oferowanych przez szwedzki fintech. Zwraca także uwagę na dodatkowe funkcje związane z aplikacją zakupową.
– Paris Hilton jest pionierką w dziedzinie mody, technologii i biznesu – w obszarach bardzo dobrze znanych Klarnie. Jej zdolność do wyprzedzania trendów, sprawność w robieniu zakupów oraz fakt, że nasi konsumenci dorastali razem z nią, sprawiły że Paris była idealną osobą do współpracy przy tej kampanii – wyjaśnia David Sandström, chief marketing officer firmy Klarna.
Seria spotów ma pokazać, w jaki sposób Paris Hilton reaguje na elastyczne płatności i funkcje aplikacji zakupowej. Spoty kampanii „That’s Smoooth” wyreżyserowała ukraińska artystka nominowana do nagrody Grammy − Tanu Muino. Reżyserka znana jest ze współpracy z takimi gwiazdami jak Harry Styles, Cardi B, Lil Nas X i Lizzo.
– Pokazanie świata mody w komediowym świetle jest czymś zupełnie świeżym i nowatorskim. Połączenie tych dwóch na pozór sprzecznych akcentów odzwierciedla to, o co chodzi w modzie – czyli o łamanie zasad. Ostatecznie zbudowaliśmy wyjątkowy świat Klarny. Wizualne doświadczenie, które nie istnieje nigdzie indziej, stworzone dzięki połączeniu nowoczesności z nutą retro i ponadczasowości – mówi Tanu Muino.
U boku Paris Hilton w reklamach pojawia się również globalny ambasador Klarny − Bretman Rock
To 23-letni influencer, filipiński beauty guru, który nadaje całej realizacji nieco kapryśnego, humorystycznego charakteru. Zdjęcia wykonała Adrienne Raquel − kreatorka wizerunku i dyrektor artystyczna, której prace inspirowane są kobiecością, duchowością oraz kolorami.
Kampania startuje pod koniec lutego w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, i Francji. W marcu ruszy także w Polsce i potrwa przez miesiąc. W ramach działań na polskim rynku zaplanowana jest emisja spotów z udziałem Hilton, kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także działania w social mediach. Firma 11:11 Media będzie promować kampanię również we własnych kanałach cyfrowych, w tym również w mediach społecznościowych swojej współwłaścicielki.
- 4