0 1 0 0 0 1.02.2023Co Polacy kupują na walentynki – badanie PayPoDwie trzecie Polaków świętuje walentynki. Najpopularniejsze prezenty z tej okazji to czekoladki, kosmetyki/perfumy i kwiaty. Cena całego upominku zazwyczaj mieści się w przedziale 50–200 zł. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez platformę płatności odroczonych PayPo.
0 2 0 0 0 31.01.2023Nike i Tiffany wspólnie tworzą limitowaną edycję butówNike i marka jubilerska Tiffany ogłosiły wspólne stworzenie limitowanej edycji sneakersów Air Force 1 Low. W mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia butów z kontrastowym logo swoosh w kolorze marki Tiffany.
0 2 0 0 0 31.01.2023Najwyższy budynek biurowy w Łodzi – Hi Piotrkowska w grze CS:GOPo warszawskiej Hali Koszyki, która trafiła do wirtualnego świata w 2021 r., do popularnej gry Counter-Strike: Global Offensive przeniesiony został wielofunkcyjny kompleks Hi Piotrkowska z centrum Łodzi. To część długofalowej kampanii wykonawcy inwestycji, Grupy Erbud.
0 2 0 0 0 31.01.2023Wakacje.pl z zarzutami prezesa UOKiK za mylące ceny. Serwis oświadcza, że na ceny nie ma wpływuPrezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w błąd prezentowanymi cenami. Przykładowo: na stronie z wynikami wyszukiwania 7 dni w 5-gwiazdkowym hotelu na Riwierze Tureckiej w przeliczeniu na osobę kosztowało 2111 zł, a po wejściu na stronę danej oferty i zaktualizowaniu ceny – 2558 zł. Spółka w przesłanym oświadczeniu informuje, że prezentuje oferty partnerów zewnętrznych i nie wpływa na wysokość ich cen.
0 1 0 0 0 31.01.2023BlaBlaCar rozstrzyga przetarg na agencję PRFirma BlaBlaCar wybrała w przetargu Clue PR. Agencja zajmie się komunikacją produktową i korporacyjną na rynku polskim.
0 2 0 0 0 31.01.2023Martyna Wojciechowska ambasadorem marki CarniloveMartyna Wojciechowska, dziennikarka, podróżniczka i pisarka, została ambasadorką marki karm dla zwierząt Carnilove. Wraz ze swoimi kotami, Szarym i Białym, będzie promować markę w social media.
2 10 0 0 0 31.01.2023 Aktualizacja: 16:003.02.2023Sony rozpoczyna kampanię reklamową PlayStation „Live From PS5”Nowa kampania PlayStation „Live From PS5” („Na żywo z PS5”) inspirowana jest grami dostępnymi na PlayStation 5. Reklama nawiązuje do relacji telewizyjnych z bieżących wydarzeń. W ich roli – sceny z gier. W Londynie zaś na brzegu Tamizy wbity został Leviathan Axe z gry „God of War”.
0 1 0 0 0 31.01.2023 Artykuł sponsorowanyStarcie gigantów, czyli iPhone 14 i Samsung Galaxy Z Flip 4. Czy jest się o co bić?Większość z nas przed każdym wyjściem z domu jak mantrę powtarza: „portfel, klucze, telefon”. Te trzy rzeczy jeszcze do niedawna były codziennym niezbędnikiem. Dziś niemal w zupełności obejdziemy się bez portfela, jednak smartfon jest to must have współczesnego człowieka. Wśród wielbicieli nowoczesnych technologii od lat tworzą się dwa obozy - miłośników produktów Apple’a oraz fanów Samsunga. W tym artykule pod lupę weźmiemy najnowszy iPhone 14 oraz jego nietypowego konkurenta, jakim jest Samsung Galaxy Z Flip 4. Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj dalej!
1 1 0 0 0 31.01.2023Marka Burberry krytykowana za pokazanie w reklamie osoby po zabiegu mastektomiiLuksusowa marka odzieżowa Burberry mierzyła się z falą krytyki, po tym jak pokazała w walentynkowej reklamie dwie osoby w intymnym uścisku. Jedna z nich ma blizny po obustronnej mastektomii. Marce zarzucono brak wrażliwości na cierpienia chorych na raka piersi.
1 2 0 0 0 30.01.2023Kampania „Prowadź się zdrowo” – z kierowcami rajdowymi jako ambasadorami. Czego dotyczy?Z badań wynika, że mężczyźni w Polsce żyją o 8 lat krócej niż kobiety. Wśród przyczyn są m.in. choroby wątroby, w tym niealkoholowe stłuszczenie wątroby (NAFLD). I właśnie zachętą do zadbania o wątrobę ma być kampania firmy farmaceutycznej Sanofi. Jej ambasadorami zostali kierowcy rajdowi, Jakub Przygoński i Mikołaj Marczyk.