Pepsi wróci na Super Bowl. Zapowiedziała to spotem wariantu Zero Sugar
  • 1
  • 1
15.01.2023

Pepsi wróci na Super Bowl. Zapowiedziała to spotem wariantu Zero Sugar

Marka zapowiada w Stanach Zjednoczonych zmianę smaku Pepsi Zero Sugar. Reklamy Pepsi pojawią się podczas tegorocznego finału ligi NFL, czyli Super Bowl, pierwszy raz od trzech lat.

Pepsi promuje nowy smak przez całe rozgrywki play-off NFL. W sumie rozda 10 mln bezpłatnych puszek napoju. Część w miesiącach poprzedzających finał, a część tym, którzy w trakcie wydarzenia wyślą SMS-a o treści FREE-ZERO. Obecnie, miesiąc przed finałem, rozpoczęła emisję krótkich spotów zapowiadających finał. Wszystko pod hasłem Zero Never Tasted So Good.

Jak informuje marka, nowy smak wynika ze zmiany systemu słodzenia napoju. Testy pokazały, że efekt ma być:

  • bardziej orzeźwiający,
  • subtelniejszy,
  • łatwiejszy do łączenia z jedzeniem.
  • 1
Pepsi wróci na Super Bowl po trzech latach nieobecności

Pepsi wróci na Super Bowl po trzech latach nieobecności

 

14 stycznia 2023

13 stycznia 2023