Globalna sprzedaż online w okresie świątecznym w 2022 r. wyniosła 1,14 bln dol. – raportuje Salesforce
  • 0
  • 1
13.01.2023

Globalna sprzedaż online w okresie świątecznym w 2022 r. wyniosła 1,14 bln dol. – raportuje Salesforce

Sprzedawcy oferujący usługę BOPIS (Buy Online Pick Up In Store) między 15 a 24 grudnia sprzedawali 7 razy więcej niż ci, którzy nie oferowali jej w tym okresie. Sprzedawcy detaliczni skorzystali ze zwiększonego popytu i zwiększyli rabaty do 21% między Świętem Dziękczynienia a Bożym Narodzeniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 stycznia 2023

12 stycznia 2023