Czego musisz szukać, kiedy chcesz wybrać właściwą agencję marketingową?Czego musisz szukać, kiedy chcesz wybrać właściwą agencję marketingową?Czego musisz szukać, kiedy chcesz wybrać właściwą agencję marketingową?Czego musisz szukać, kiedy chcesz wybrać właściwą agencję marketingową?
Z pięciu dobrych wybierz trzy najlepsze, z nich jedną w sam raz dla siebie (fot. Pixabay)

Czego musisz szukać, kiedy chcesz wybrać właściwą agencję marketingową?

Czego musisz szukać, kiedy chcesz wybrać właściwą agencję marketingową?
Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

-

CEO, Abanana i Eura7

Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

CEO
Abanana i Eura7

Przedsiębiorca, od 19 lat związany z branżą marketingu internetowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7 oraz agencji komunikacji marketingowej Abanana Advertising. Pomysłodawca cyklu konferencji i szkoleń prowadzonych pod marką Internet ASAP. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Tato.Net, Małopolska, NCBiR. Ma szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej. Jako prelegent występował na Bitspiration, Internet BETA, IAB Showcase. Prowadził wykłady na UJ oraz na Uczelni Łazarskiego. Aktualnie rozwija swój autorski podcast „Marketing ludzkim głosem”. Prywatnie kochający mąż, ojciec piątki dzieci, miłośnik natury i wędkarstwa.

Szukasz najlepszej dostępnej agencji marketingowej – tak można by skwitować odpowiedź na tytułowe pytanie. Sprawa jest jednak trochę bardziej złożona. Nie tak łatwo jest wyróżnić cechy, które faktycznie oddają ogólny poziom danego zespołu. Spróbujmy je scharakteryzować.

Kilka mierzalnych i niemierzalnych czynników, które składają się na ogólną ocenę agencji
Znajomość branży i wiedza specjalistyczna
Kwestia, która tylko z pozoru jest oczywista. Marketing rozwija się niezwykle szybko i cenną rzeczą jest umiejętność pozostawania na bieżąco. Z drugiej strony pasjonaci nowinek mają tendencję do zapominania o podstawowych założeniach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się