Jakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?Jakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?Jakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?Jakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?
Nieumiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami to problem (fot. Pixabay)

Jakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?

Jakiego specjalisty ds. mediów społecznościowych nie warto zatrudniać?
Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

-

CEO, Abanana i Eura7

Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

CEO
Abanana i Eura7

Przedsiębiorca, od 19 lat związany z branżą marketingu internetowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7 oraz agencji komunikacji marketingowej Abanana Advertising. Pomysłodawca cyklu konferencji i szkoleń prowadzonych pod marką Internet ASAP. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Tato.Net, Małopolska, NCBiR. Ma szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej. Jako prelegent występował na Bitspiration, Internet BETA, IAB Showcase. Prowadził wykłady na UJ oraz na Uczelni Łazarskiego. Aktualnie rozwija swój autorski podcast „Marketing ludzkim głosem”. Prywatnie kochający mąż, ojciec piątki dzieci, miłośnik natury i wędkarstwa.

Wydawać by się mogło, że odpowiedź na to pytanie jest dosyć prosta. Wystarczy omijać ludzi, którzy nie mają właściwych kompetencji – i już jesteśmy na dobrej drodze do odnalezienia naszego idealnego pracownika. Jak to jednak bywa w życiu, nie wszystko jest czarne lub białe.

W ciągu wielu lat kierowania agencją marketingu digitalowego zauważyłem pewne wzorce zachowania pracowników, które są bardziej lub mniej pożądane podczas pracy dla klienta w serwisach społecznościowych. Które z nich są najważniejsze, a na które można przymknąć oko? Postaram się to wyjaśnić. Na początek jednak podstawowe pytanie…
Ilu specjalistów ds.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się