Martha Stewart w akcji wódki na Trzeźwy Styczeń. Marka stworzyła zestawy DIY
  • 1
  • 1
8.01.2023

Martha Stewart w akcji wódki na Trzeźwy Styczeń. Marka stworzyła zestawy DIY

Martha Stewart, ikona gospodyń domowych Ameryki, wystąpiła w kampanii marki Tito’s Handmade Vodka. W ironiczny sposób pokazuje, jak wykorzystać wódkę w czasie społecznej akcji abstynencji, określanej jako Trzeźwy Styczeń (Dry January).

Martha Stewart to osobowość telewizyjna i jedna z ulubienic Ameryki. Jest polskiego pochodzenia (z domu Kostyra). Przez lata pokazywała w telewizji Amerykankom, jak prowadzić dom, gotować i organizować przyjęcia. Została miliarderką. Kilkanaście lat temu, przyłapana na oszustwach giełdowych, trafiła na krótko do więzienia.

W spocie Tito’s Handmade Vodka pokazuje Amerykanom, jak wykorzystać wódkę do prac domowych w czasie Trzeźwego Stycznia. Dolewa wódkę do sosu na spaghetti, używa jej w spryskiwaczu jako środek do czyszczenia butów. Butelki używa do rozbijania kotletów.

Marka stworzyła zestawy swoich produktów – DIY January Kit

Nakładki na butelki wódki zmieniają je w dezodorant, odświeżacz powietrza i odmrażacz do szyb. Zyski ze sprzedaży mają zostać przekazane na cele charytatywne.

Dry January to akcja brytyjskiej organizacji charytatywnej Alcohol Change oraz brytyjskiego rządowego programu Public Health England. Miesięczna abstynencja zalecana jest po częstych sylwestrowych i świątecznych szaleństwach alkoholowych.

Kampanię stworzyła agencja Arts & Letters Creative.

  • 1
Martha Stewart w kampanii wódki na Trzeźwy Styczeń

Martha Stewart w kampanii wódki na Trzeźwy Styczeń

8 stycznia 2023

7 stycznia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2023

Postawy ekologiczne polskich firm – badanie EkoBarometr SW Research

Postępujący kryzys klimatyczny oraz coraz większa świadomość społeczna w obszarze ekologii zmieniły oczekiwania pracowników i konsumentów wobec przedsiębiorstw. Wraz z rosnącymi oczekiwaniami, które dotyczą większego zaangażowania w działania proekologiczne, firmy podejmują coraz więcej inicjatyw tego typu. Co jednak motywuje je do bycia eko? Czy w dobie green marketingu jest miejsce na szczere motywacje? W 4. edycji EkoBarometru Agencja SW Research zapytała o to pracowników polskich firm.

6 stycznia 2023