Martha Stewart w akcji wódki na Trzeźwy Styczeń. Marka stworzyła zestawy DIY
  • 1
  • 1
8.01.2023

Martha Stewart w akcji wódki na Trzeźwy Styczeń. Marka stworzyła zestawy DIY

Martha Stewart, ikona gospodyń domowych Ameryki, wystąpiła w kampanii marki Tito’s Handmade Vodka. W ironiczny sposób pokazuje, jak wykorzystać wódkę w czasie społecznej akcji abstynencji, określanej jako Trzeźwy Styczeń (Dry January).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 stycznia 2023

7 stycznia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2023

Postawy ekologiczne polskich firm – badanie EkoBarometr SW Research

Postępujący kryzys klimatyczny oraz coraz większa świadomość społeczna w obszarze ekologii zmieniły oczekiwania pracowników i konsumentów wobec przedsiębiorstw. Wraz z rosnącymi oczekiwaniami, które dotyczą większego zaangażowania w działania proekologiczne, firmy podejmują coraz więcej inicjatyw tego typu. Co jednak motywuje je do bycia eko? Czy w dobie green marketingu jest miejsce na szczere motywacje? W 4. edycji EkoBarometru Agencja SW Research zapytała o to pracowników polskich firm.

6 stycznia 2023