0 1 0 0 0 3.01.2023Rodowita wybrała Hand Made do obsługi kanałów reklamowychAgencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę kanałów reklamowych marki wody mineralnej Rodowita.
1 1 0 0 0 3.01.2023 Aktualizacja: 18:0026.01.2023GymBeam z kampanią telewizyjną „Dobra energia dla każdego sportu”Międzynarodowa marka fitness GymBeam rozpoczęła w Polsce kampanię telewizyjną. Hasłem jest „GymBeam – dobra energia dla każdego sportu”.
0 1 0 0 0 3.01.2023Zarzuty UOKiK wobec hasła „Rok internetu za darmo w T-Mobile”Zdaniem UOKiK hasło „1200 GB za darmo przez rok” może wprowadzać w błąd, a warunki promocji nie zostały wyraźnie objaśnione. Urząd uznał też za nieczytelny sposób prezentacji reklamy w przestrzeni miejskiej. T-Mobile grozi kara do 10 proc. obrotu.
0 1 0 0 0 2.01.2023Powody do zmartwień Polek i Polaków – badanie Garden of Words i SW ResearchCo martwi Polki i Polaków? Sprawdziła to agencja Garden of Words i badacze z SW Research. Lista najpoważniejszych zmartwień kobiet i mężczyzn jest taka sama. To kobiety przejmują się jednak problemami na większą skalę.
1 1 0 0 0 2.01.2023Katarzyna Nosowska składa życzenia noworoczne w spocie Pracuj.pl„Cokolwiek robisz, niech to będzie dobry rok” – to hasło, którym Katarzyna Nosowska i serwis Pracuj.pl otwierają 2023 r. W spocie bohaterka kampanii wciela się w różne role zawodowe, składając w humorystycznych scenach życzenia noworoczne.
1 3 0 0 0 2.01.2023Catering dietetyczny Maczfit z kampanią noworocznąFirma Maczfit oferująca catering dietetyczny wystartowała z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. Zachęca w niej do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia, zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach.
1 2 0 0 0 1.01.2023Mercedes-Benz pokazał wyścig swoich samochodów na stadionie piłkarskim, w technologii mixed realityMercedes wykorzystał technologię połączenia świata rzeczywistego i wirtualnego, tzw. mixed reality. Zaprezentował w ten sposób cztery samochody elektryczne ścigające się na stadionie podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego w Stanach Zjednoczonych.
0 2 0 0 0 29.12.2022UOKiK ukarał AllegroPrezes UOKiK wydał dwie decyzje dotyczące Allegro. Pierwsza dotyczy złamania reguł konkurencji. Przedsiębiorca w niedozwolony sposób wykorzystywał pozycję rynkową, faworyzując własny sklep internetowy kosztem konkurencyjnych sprzedawców na platformie allegro.pl. Drugie rozstrzygnięcie dotyczy ochrony konsumentów i bezprawnego przyznania sobie przez spółkę możliwości zmiany regulaminów, m.in. dotyczących usługi Smart. Suma kar wynosi 210 mln zł.
1 2 0 0 0 29.12.2022Polska Spółka Gazownictwa zaprezentowała spot wizerunkowyCelem spotu jest pokazanie, że praca gazownika to codzienna służba, która wiąże się z olbrzymią odpowiedzialnością i dbałością o bezpieczeństwo mieszkańców Polski.
0 1 0 0 0 29.12.2022Blisko połowa konsumentów w USA i Europie Zachodniej szykuje się na styczniowe wyprzedażeOkres wyprzedażowo-zakupowy trwa. Konsumenci równie mocno, jak przedtem na Black Friday i Cyber Monday, teraz nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według danych z badania „Festive Season 2022”, 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać z poświątecznych ofert promocyjnych online, a 41 proc. stacjonarnie. Badanie przeprowadziła platforma danych Channel Factory, prowadząca działania na YouTube.