0 5 0 0 0 11.07.2022„Mikrowyprawy – odkrywaj swoje miasto!”. Answear.com ogłasza kolejny konkurs fotograficzny w ramach strategii „Lifespiration starts here”Marka Answear.com wraz z producentem hulajnóg elektrycznych Motus startuje z wakacyjnym projektem „Mikrowyprawy – odkrywaj swoje miasto!”. Zachęca do bycia turystą we własnym mieście.
0 1 0 0 0 11.07.2022 Artykuł PartneraDlaczego warto być w TOP 10 Google? 3 mocne dowody na to, że czas zawalczyć o wysokie miejsca w rankinguGoogle dominuje na rynku wyszukiwarek internetowych. Każdego dnia przetwarza 3,9 miliarda wyszukiwań (źródło: Website Rating). Internauci odpytują Google o bieżące wydarzenia z kraju i zagranicy, sprawdzają prognozę pogody, wyznaczają trasy dojazdu, ale też poszukują produktów i usług. Prawie połowa wszystkich wyszukiwań produktów zaczyna się w Google. Jeśli chcesz zacząć pozyskiwać klientów z internetu, musisz zawalczyć o wysokie miejsca w rankingu wyszukiwarki. Dotarcie na topowe pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania umożliwi Ci skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, które dostarcza firma pozycjonerska SEMPIRE.
0 2 0 0 0 10.07.2022Real-time marketing KFC w Wielkiej Brytanii – marka nawiązuje do dymisji Borisa JohnsonaReklama rekrutacyjna KFC w Wielkiej Brytanii nawiązuje do dymisji premiera Borisa Johnsona. Promuje ogłoszenie rekrutacyjne dla bezrobotnych polityków.
0 1 0 0 0 9.07.2022Elon Musk zrezygnował z przejęcia Twittera i wypowiedział umowęElon Musk oficjalnie wypowiedział umowę na przejęcie Twittera wartą 44 mld dol. Powodem są „nieprawdziwe i wprowadzające w błąd” informacje o liczbie nieautentycznych kont i spamie.
0 3 0 0 0 8.07.2022W Warszawie powstał lokal, który sprzedaje gofry w kształcie penisów i waginNa początku lipca w Warszawie otwarto lokal Dickery oferujący kontrowersyjne gofry. Sprzedawane wypieki mają kształt męskich i żeńskich genitaliów. To drugi punkt marki. Pierwszy funkcjonuje we Wrocławiu.
0 3 0 0 0 8.07.2022Nowy format Orlen w Ruchu dostępny w WarszawiePKN Orlen rozwija sieć detaliczną poprzez udostępnianie nowych rozwiązań i wykorzystanie synergii w biznesie. Nowy format Orlen w Ruchu jest już dostępny dla klientów w Warszawie, gdzie w najbliższych tygodniach powstaną kolejne punkty tego typu.
0 1 0 0 0 8.07.2022Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ i Adform prezentują wyniki kampanii 1st party cookiesNadchodzi zmiana rynkowa, jaką jest utrata 3rd party cookies. Wzrasta też trend ochrony prywatności użytkownika w sieci. Przygotowując się do tego, Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ (dawniej Smart) i Adform przeprowadziły pierwszą szerokozasięgową kampanię wykorzystującą 1st party cookies. Test wykazał skuteczność JustID – alternatywnego systemu identyfikacji użytkowników w świecie 1st party cookies opracowanego przez Justtag Group zarówno w środowisku Adform, jak i Equativ.
0 1 0 0 0 8.07.2022Jak inflacja ukształtuje sezon przyszłych zakupów? Przewidywania SalesforceRosnące ceny benzyny, niedobory żywności, gwałtownie rosnące stopy procentowe i wszechobecna inflacja sprawiają, że konsumenci są zaniepokojeni i prawdopodobnie zmienią zachowania zakupowe. A to oznacza, że równie zaniepokojeni są sprzedawcy. Salesforce prognozuje, jak te czynniki ukształtują sezon przyszłych zakupów.
1 1 0 0 0 8.07.2022„Match Your Flow” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Phlov by Anna LewandowskaMarka naturalnych i wegańskich kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe w ramach kampanii „Match Your Flow”. Jej celem jest przypomnienie, że produkty marki dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety. Dla wzmocnienia tego przekazu do udziału w kampanii Anna Lewandowska zaprosiła cztery kobiety, z którymi łączą ją wyjątkowe relacje.
0 1 0 0 0 8.07.2022Marki luksusowe odporne na zawirowania gospodarcze. Wnioski z badania BrandZ firmy KantarW tegorocznym rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022 najwyższą wartość w kategorii dóbr luksusowych ma Louis Vuitton. Marka ta osiągnęła poziom 124,3 mld dol., rosnąc o 64% w stosunku do 2021 r. Opublikowane badanie pokazuje nadzwyczajny łączny wzrost wartości marek w całej kategorii dóbr luksusowych – szybszy niż w innych sektorach. Marki ze świata luksusu wzrosły razem o 45% rok do roku. Pierwsza dziesiątka z tej kategorii jest warta łącznie 344,4 mld dol.