Espresso

11 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2022 Artykuł Partnera

Dlaczego warto być w TOP 10 Google? 3 mocne dowody na to, że czas zawalczyć o wysokie miejsca w rankingu

Google dominuje na rynku wyszukiwarek internetowych. Każdego dnia przetwarza 3,9 miliarda wyszukiwań (źródło: Website Rating). Internauci odpytują Google o bieżące wydarzenia z kraju i zagranicy, sprawdzają prognozę pogody, wyznaczają trasy dojazdu, ale też poszukują produktów i usług. Prawie połowa wszystkich wyszukiwań produktów zaczyna się w Google. Jeśli chcesz zacząć pozyskiwać klientów z internetu, musisz zawalczyć o wysokie miejsca w rankingu wyszukiwarki. Dotarcie na topowe pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania umożliwi Ci skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, które dostarcza firma pozycjonerska SEMPIRE.

10 lipca 2022

9 lipca 2022

8 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ i Adform prezentują wyniki kampanii 1st party cookies

Nadchodzi zmiana rynkowa, jaką jest utrata 3rd party cookies. Wzrasta też trend ochrony prywatności użytkownika w sieci. Przygotowując się do tego, Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ (dawniej Smart) i Adform przeprowadziły pierwszą szerokozasięgową kampanię wykorzystującą 1st party cookies. Test wykazał skuteczność JustID – alternatywnego systemu identyfikacji użytkowników w świecie 1st party cookies opracowanego przez Justtag Group zarówno w środowisku Adform, jak i Equativ.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

„Match Your Flow” – ruszyła kampania wizerunkowa marki Phlov by Anna Lewandowska

Marka naturalnych i wegańskich kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe w ramach kampanii „Match Your Flow”. Jej celem jest przypomnienie, że produkty marki dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety. Dla wzmocnienia tego przekazu do udziału w kampanii Anna Lewandowska zaprosiła cztery kobiety, z którymi łączą ją wyjątkowe relacje.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

Marki luksusowe odporne na zawirowania gospodarcze. Wnioski z badania BrandZ firmy Kantar

W tegorocznym rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022 najwyższą wartość w kategorii dóbr luksusowych ma Louis Vuitton. Marka ta osiągnęła poziom 124,3 mld dol., rosnąc o 64% w stosunku do 2021 r. Opublikowane badanie pokazuje nadzwyczajny łączny wzrost wartości marek w całej kategorii dóbr luksusowych – szybszy niż w innych sektorach. Marki ze świata luksusu wzrosły razem o 45% rok do roku. Pierwsza dziesiątka z tej kategorii jest warta łącznie 344,4 mld dol.

Poprzednie Następne