- 0
- 1
Grupa Eura7 konsoliduje część swoich kanałów komunikacyjnych
W IV kwartale 2022 r. zarząd Grupy Eura7 i spółka Nofsza podjęli decyzję o konsolidacji części kanałów informacyjnych w swoim portfelu marek. Zmiany dotyczą obszaru Facebooka, Instagrama, LinkedIna oraz bloga firmowego Labber.pl i będą wprowadzane stopniowo.
Grupa Eura7 to:
- spółka Eura7,
- agencja Abanana,
- Viscale (programy lojalnościowe),
- start-up Nofsza, specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu loterii konsumenckich i B2B.
– W najbliższych tygodniach na naszych kanałach zobaczymy pierwsze efekty konsolidacji, które będą stopniowo komunikowane odbiorcom. W ich wyniku część profili zostanie połączona w jeden główny – Grupy Eura7. Ta koncepcja dotyczy przede wszystkim Facebooka oraz LinkedIna. To tam nasi interesariusze w jednym miejscu znajdą wszystkie oczekiwane przez nich treści: od ciekawostek branżowych, przez case study, nasz autorski podcast „Marketing ludzkim głosem”, po aktualności – opisuje wdrażane zmiany Maks Michalczak, head of PR & content marketing Grupy Eura7.
Zmiany zajdą także na stronie głównej grupaeura7.com oraz na blogu firmowym labber.pl. Ten ostatni przejmie funkcje typowo informacyjne. Pojawiać się tam będą newsy z branży i zadań realizowanych przez spółki. Natomiast na stronie nofsza.pl będą umieszczane informacje o bieżących i archiwalnych loteriach. Na stronie grupy umieszczone zostaną natomiast informacje jej poświęcone, aktualności z życia marek oraz podcast „Marketing ludzkim głosem”.
- 1