Pasta do zębów z aktywnym węglem to „chwyt marketingowy” – opinia z brytyjskiego czasopisma dla dentystów
  • 0
  • 0
11.06.2019

Pasta do zębów z aktywnym węglem to „chwyt marketingowy” – opinia z brytyjskiego czasopisma dla dentystów

Coraz popularniejsze ostatnio pasty i proszki z aktywnym węglem, które mają wybielać zęby, to „chwyt marketingowy”. Taka opinia pojawiła się w „British Dental Journal”. Co więcej, ich stosowanie może zwiększać ryzyko wystąpienia próchnicy i przebarwień – twierdzą autorzy artykułu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2019