Pamiętacie proszek do prania „z systemem TAED”? Nikt nie wiedział, czym jest tajemnicze TAED, ale kto go nie kupił? Dziś taki sposób prowadzenia reklamowej narracji już nie działa. Sprawdza się raczej podkreślanie tego, czego produkt nie zawiera.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pierwotnie zadaniem marketingu było rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów. Obecnie firmy prześcigają się w strategiach antycypujących, a więc kreujących potrzeby i postawy nabywców. Chcą być krok, a nawet dwa kroki przed nimi.
Codziennie konsumenci stykają się z tysiącami bodźców. Skuteczność przekazu w tradycyjnej formie osłabła ze względu na liczbę i częstotliwość komunikatów nacechowanych promocyjnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.