Początek roku 2019 był istnym festiwalem dobroczynności. Tysiące Polaków zaangażowało się w zapełnienie ostatniej puszki prezydenta Adamowicza, pomoc Europejskiemu Centrum Solidarności oraz wsparcie Wisły Kraków. Zjawisko nie umknęło uwadze marketerów. Patrząc z czysto biznesowej perspektywy – nic dziwnego.Dobroczynność przybrała masową skalę. W pomoc zaangażowali się konsumenci nie tylko o dużych sercach, ale i sporych budżetach. Czy wchodzenie w sferę, gdzie ludzie poza portfelami otwierają także serca, dobrze wychodzi markom? Zastanawiając się nad tym, opracowaliśmy 7 punktów, o których warto pamiętać, realizując działania związane z dobroczynnością.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.