Marketing a dobroczynność, czyli 7 punktów o pomaganiuMarketing a dobroczynność, czyli 7 punktów o pomaganiuMarketing a dobroczynność, czyli 7 punktów o pomaganiuMarketing a dobroczynność, czyli 7 punktów o pomaganiu
Wpisz dobroczynność w swoją strategię (fot. źr. IAB)

Marketing a dobroczynność, czyli 7 punktów o pomaganiu

Marketing a dobroczynność, czyli 7 punktów o pomaganiu
Paweł Gala

Paweł Gala

-

CEO, Wavemaker

Paweł Gala

Paweł Gala

CEO, Wavemaker

Od 19 lat związany z branżą reklamową. W 2008 r. został członkiem grona zarządzającego agencją, w którym powierzono mu dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie zasobami ludzkimi pod kątem rozwoju i szkoleń oraz PR agencji. Był członkiem KO Media Trendy, jurorem Effie, Euro Effie, członkiem KO Effie, jurorem MixxAwards, wykładowcą Szkoły Strategii Marki przy SKM SAR. Od kwietnia 2019 r. zarządza agencją Wavemaker w Polsce.

Marcin Gotowiec

Marcin Gotowiec

-

insight & business development manager, Wavemaker

Marcin Gotowiec

Marcin Gotowiec

insight & business development manager, Wavemaker

Socjolog, badacz rynkowy z ponad 9-letnim doświadczeniem. Główny obszar jego zainteresowań zawodowych to analiza mediów i przemiany kultury. Zwycięzca konkursu strategicznego KTR: Young Creative Planner 2016.

Początek roku 2019 był istnym festiwalem dobroczynności. Tysiące Polaków zaangażowało się w zapełnienie ostatniej puszki prezydenta Adamowicza, pomoc Europejskiemu Centrum Solidarności oraz wsparcie Wisły Kraków. Zjawisko nie umknęło uwadze marketerów. Patrząc z czysto biznesowej perspektywy – nic dziwnego.

Dobroczynność przybrała masową skalę. W pomoc zaangażowali się konsumenci nie tylko o dużych sercach, ale i sporych budżetach. Czy wchodzenie w sferę, gdzie ludzie poza portfelami otwierają także serca, dobrze wychodzi markom? Zastanawiając się nad tym, opracowaliśmy 7 punktów, o których warto pamiętać, realizując działania związane z dobroczynnością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się