Między innowacją a efektywnością, czyli Forum IAB 2019
  • 0
  • 7
11.06.2019

Między innowacją a efektywnością, czyli Forum IAB 2019

Stu dwudziestu dziewięciu prelegentów, blisko 1300 uczestników, 2 dni prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy. To bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja wydarzenia odbyła się 5 i 6 czerwca w Warszawie. Jej hasło brzmiało: „Re: Growth. Między innowacją a efektywnością”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2019