2 2 0 0 0 22.05.2019Multikino promuje się w aplikacji TikTokO wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Sieć Multikino wykorzystuje ten trend i chce wychodzić naprzeciw coraz młodszej grupie klientów. Do promocji oferty filmowej zaangażowała więc popularnych tiktokerów.
0 2 0 0 0 21.05.2019Ströer z umową na obsługę reklamową nośników citylight przy Dworcu Centralnym w WarszawieStröer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym a Hotelem Marriott.
0 0 0 0 0 21.05.2019Mobilne reklamy muszą zadziałać w czasie poniżej sekundyReklamodawcy mają mniej niż pół sekundy, by zrobić wrażenie na konsumentach na urządzeniach mobilnych. To główny wniosek z badania przeprowadzonego przez Mobile Marketing Association.
1 3 0 0 0 21.05.2019Adidas stworzył wirtualną galerię sztukiNowy model butów Adidas Nite Jogger promowany jest kampanią „Nigdy nie jest zbyt późno”. W jej ramach marka przygotowała aplikację mobilną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości. Prezentuje w niej prace graficzne artystów.
1 1 0 0 0 21.05.2019Miłosna kłótnia w spocie LacosteMarka Lacoste rozpoczęła kampanię „Crocodile Inside”. Spot ukazuje kłótnię zakochanych i jej nieoczywiste następstwa.
0 2 0 0 1 21.05.2019Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle europejskich krajów. Analiza firmy MeetricsWskaźnik viewability reklam online w Polsce wzrósł trzeci kwartał z rzędu – pokazuje analiza firmy Meetrics. Osiągnął 59 proc. wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku. Tym samym osiągnął rekordowy poziom, od kiedy monitorowany jest polski rynek. Europejskim liderem pozostaje Austria z wynikiem na poziomie 71 proc. (69 proc. w poprzednim kwartale).
1 0 0 0 0 21.05.2019T‑Mobile promuje ofertę z nielimitowanym InternetemT‑Mobile oferuje usługę „Video bez limitu danych”. Użytkownicy, którzy zdecydują się kupić starter na kartę, mogą oglądać programy i seriale bez ograniczeń na trzynastu platformach. Informuje o tym kampania.
0 5 0 0 0 21.05.2019Akcja społeczna „Karmię długo”Fundacja Twórczych Kobiet i placówka edukacyjna Centrum Nauki o Laktacji między 15 a 22 maja prowadzą akcję społeczną „Karmię długo”. Chcą w ten sposób spowodować zmianę nastawienia otoczenia do matek długo karmiących piersią.
0 1 0 0 0 21.05.2019InPost wybrał agencję do obsługi social mediaZ początkiem maja InPost rozpoczął współpracę z Open Gate Visual & Media. Dotyczy ona obsługi social media.
0 1 0 0 0 21.05.2019Domy produkcyjne Artcore oraz FoszerSawicki połączą strukturyDomy produkcyjne Artcore i FoszerSawicki nawiązały strategiczną współpracę. Od lipca firmy połączą swoje struktury.