Niegdyś potrzeba było szeroko zakrojonej kampanii, aby zainicjować dyskusję o prawdziwym kobiecym pięknie. Dyskusja była moderowana przez markę i ona zbierała z tego tytułu chwałę. Obecnie kapryśne media społecznościowe same są w stanie przejąć taką dyskusję. Czasem wystarczy jedno zdjęcie z przypadkowego bloga.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W październiku 2010 r. Rebecka Silvekroon, project managerka pracująca w jednej z agencji interaktywnych w Malmö, mijając sklepową witrynę, zrobiła zdjęcie znajdującego się tam kobiecego manekina o kształtach bardziej zaokrąglonych niż to standardowo przyjęte.
Zdjęcie zamieściła na swoim blogu, życzliwie komentując jego „prawdziwie kobiecy” kształt.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.