0 1 0 0 0 14.02.2019Polacy w czołówce najwolniej kupujących w Internecie – pokazuje badanie ShopAlikePolacy coraz częściej doceniają wygodę związaną z zakupami online. Odsetek rodaków kupujących w Internecie wzrósł w stosunku do ubiegłorocznego badania* i wynosi 56 proc. (54 proc. w 2017). Zespół platformy ShopAlike sprawdził, ile czasu zajmuje nam podjęcie decyzji o zakupie poszczególnych produktów.
0 7 0 0 0 14.02.2019Polski Internet w styczniu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w styczniu 2019 r. wyniosła ogółem 28,6 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,3 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,1 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 0 13.02.2019KFC radzi brytyjskiej premier, jak zawierać umowyTemat brexitu króluje w europejskich mediach, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii. Marka KFC UK odniosła się do niego w reklamie. Podpowiada premier Theresie May, jak zawierać umowy.
0 0 0 0 0 13.02.2019Marka Domiporta nawiązała współpracę z agencjami należącymi do Group OneValue Media zostało partnerem biznesowym Domiporta w realizacji koncepcji PropTech, integrującej w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. Dom mediowy należący do Group One zajmie się realizacją strategii działań online. Wsparcie analityczne dla nowej platformy zapewni natomiast Sales Tube.
0 0 0 0 1 13.02.2019Niemiecki Bundeskartellamt zakazał Facebookowi łączenia danych o użytkownikach z różnych źródełBundeskartellamt – niemiecki urząd antymonopolowy – nałożył na Facebooka daleko idące ograniczenia w przetwarzaniu danych o użytkownikach. Ma to powstrzymać serwis Marka Zuckerberga przed nadużywaniem dominującej pozycji.
2 0 0 0 0 13.02.2019Siedem światów w spocie Ridleya Scotta dla marki HennessyReżyser Ridley Scott przygotował dla marki Hennessy wizualnie piękny spot. Prezentuje w nim siedem światów nawiązujących do siedmiu nut smakowych wyczuwalnych w koniaku.
1 0 0 0 3 13.02.2019Maturzyści zatańczyli „Poloneza równości” w geście solidarności z rówieśnikami LGBT+Chłopak z dziewczyną, ale także dziewczyna z dziewczyną i chłopak z chłopakiem – tak wyglądał studniówkowy polonez tegorocznych maturzystów w stołecznym I SLO Bednarska. Wbrew utrwalonym kulturowo wzorcom uczniowie zatańczyli „Poloneza równości” w geście akceptacji dla koleżanek i kolegów LGBT+. Akcję zainicjowały organizacje Miłość Nie Wyklucza i Fundacja Wolontariat Równości oraz marka Ben & Jerry’s.
0 3 0 0 0 13.02.2019Ilustracje Katarzyny Boguckiej i klimat PRL-u promują Nową Hutę i Czyżyny w walentynkiCzy Nowa Huta i Czyżyny to miejsca, w których też można się zakochać? Na to pytanie odpowiedź dać mają walentynkowe plakaty przygotowane w ramach kampanii Centrum Handlowego Czyżyny. Zaprojektowała je ilustratorka Katarzyna Bogucka.
0 0 0 0 0 12.02.2019E.Wedel wybrał GoldenSubmarineE.Wedel wybrał GoldenSubmarine do kompleksowej obsługi w Internecie. Zakres działań powierzonych agencji to planowanie i realizacja komunikacji marketingowej online, dotyczącej produktów należących do marki.
0 0 0 0 0 12.02.2019Graficzne ostrzeżenia odwodzą konsumentów od zakupu słodkich napojówEtykiety zawierające zdjęcie łączące spożywanie słodkich napojów z otyłością, cukrzycą czy próchnicą mogą ograniczyć chęć zakupu tego typu produktów. Takie wnioski przynosi badanie naukowców z Harvardu.