1 2 0 13.09.2019„Zrób scenę mimowi”, czyli Ireneusz Krosny w kampanii teaserowejRuszyła kampania teaserowa z udziałem Ireneusza Krosnego. Mim zaprasza w niej do wzięcia udziału w konkursie. Co zapowiadają te działania? Oczywiście na razie nie wiadomo.
3 2 2 13.09.2019Do ostatniej kropli – Tymbark z kampanią promującą nowy karton do sokuTymbark rozpoczął kampanię prezentującą nowy karton do soku. W spocie opowiada historię samotnej kropli. Dzięki odmienionemu opakowaniu wszystko ma happy end.
0 1 0 13.09.2019Wręczono nagrody Forum Odpowiedzialnego Biznesu12 września poznaliśmy laureatów nagrody „Ludzie, którzy zmieniają biznes”. Przyznało ją po raz trzeci Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wyróżnione zostały osoby działające na rzecz upowszechniania koncepcji CSR i zrównoważonego rozwoju w praktyce.
0 3 0 13.09.2019Zmiana klimatu już tu jest – zdjęcia Filipa Springera na nośnikach zewnętrznych„Pismo. Magazyn Opinii” we współpracy z Warexpo pokaże cykl reporterski Filipa Springera „Zmiana klimatu już tu jest” na nośnikach zewnętrznych. Ma on uświadamiać Polakom, że niekorzystne zmiany dzieją się już w naszym kraju. Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę.
0 1 0 13.09.2019Rochstar rozpoczyna współpracę z agencją Big PictureRochstar, niezależna firma producencka, którą stworzył Rinke Rooyens, wchodzi w nowy ramówkowy sezon, rozszerzając strukturę komunikacji. Firma zdecydowała się na współpracę z Big Picture.
1 3 0 13.09.2019Nowa etykieta wody Borjomi na muralu w WarszawieWoda mineralna Borjomi zyskała nową etykietę. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na sklepowych półkach, ale również na muralu w Warszawie.
1 2 0 13.09.2019W.Kruk wprowadza perfumy inspirowane diamentamiW.Kruk debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata. Towarzyszy temu kampania reklamowa „Tak pachnie blask”. Działania ruszyły 12 września.
0 1 2 13.09.2019Badanie GfK ujawnia lokalne różnice w wydatkach na zakupy onlineZ danych zawartych w raporcie „Omnichannel 2019” GfK Polonia wynika, że zakupy w sklepach internetowych robią najczęściej młodzi, zamożni mieszkańcy dużych miast. Powyżej 35. roku życia skłonność do kupowania online znacząco maleje.
0 3 0 13.09.2019Poznaliśmy wyniki badania „Koszyk Roku 2019” – w tych e-sklepach kupuje się najlepiejZnamy zwycięzców tegorocznej edycji badania Koszyk Roku 2019. Spośród stu największych sklepów internetowych w Polsce najbardziej przyjaznymi dla kupujących są Cyfrowe.pl i Wittchen.com.
0 2 2 12.09.2019Aplikacje wysyłają Facebookowi wrażliwe dane. Badanie Privacy InternationalBadanie Privacy International sugeruje, że niektóre z aplikacji udostępniają Facebookowi dane wrażliwe. Wśród nich są m.in. informacje o tym, kiedy użytkownicy uprawiali seks i jakie metody antykoncepcji stosują.