1 3 0 10.07.2019New Balance z kampanią promującą buty 997 SportRuszyła globalna kampania New Balance, związana z premierą modelu 997 Sport. Kampanii „Runs in the Family” towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką. To m.in. koszykarz LA Clippers Kawhi Leonard, sprinterka Sydney McLaughlin, skateboarder Jamie Foy, zwycięzca Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané czy piosenkarz i aktor Jaden Smith, którego piosenka została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu.
0 1 0 10.07.2019Ponad 2,7 mln zł kary za sprzedaż na pokazachPrezes UOKiK nałożył ponad 2,7 mln zł kary na firmę Vget Polska. Spółka organizowała pokazy handlowe i wprowadzała konsumentów w błąd.
2 0 0 10.07.2019SOS Wioski Dziecięce zachęcają, by nie obciążać dzieci problemami dorosłychKredyt, kłopoty w pracy lub jej utrata, rozwód, nałogi, bieda czy niezaradność życiowa rodziców – to problemy dorosłych, które jak niewidzialny ciężar niesione są przez dzieci każdego dnia. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Onetu ma skłonić do refleksji nad tym, jak nie obciążać dzieci własnymi problemami i pozwolić im pozostać dziećmi.
0 3 0 10.07.2019 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWyjątkowe wizytówki w technologii Multiloft dostępne w drukarni internetowej Chroma.plWizytówki nadal stanowią istotny element budowania marki i renomy firmy. Mimo rozwoju komunikacji elektronicznej to one są potwierdzeniem osobistej relacji i zaproszeniem do komunikacji biznesowej. Dlatego ważny jest ich design i jakość wykonania. Można je podkreślić za pomocą technologii Multiloft, dostępnej w drukarni internetowej Chroma.pl.
0 0 0 9.07.2019Diageo spowalnia prace nad innowacjami produktowymi. Stawia na szerzej pojęty marketingDiageo, właściciel takich marek jak Smirnoff, Johnnie Walker, Baileys czy Guinness, spowalnia rozwój innowacji produktowych i wprowadzanie do sklepów nowych produktów. Zamiast tego stawia na marketing: przede wszystkim na przyciąganie nowych konsumentów, a także zwiększanie lojalności obecnych klientów.
1 0 0 9.07.2019KLM zachęca do rzadszego latania samolotem i odpowiedzialnego podróżowaniaHolenderskie linie lotnicze KLM, które w tym roku obchodzą stulecie działalności, rozpoczęły kampanię „Fly Responsibly”. Zachęcają w niej do rzadszego rezerwowania lotów. Celem jest troska o naszą planetę.
0 1 0 9.07.2019Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej promuje linię L’Oréal ProfessionnelMarka L’Oréal Professionnel wystartowała z kampanią „Bądź pewna zmian”. Twarzą komunikacji została reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska. Przekonuje, że gotowość do zmiany trzeba przede wszystkim poczuć w sobie.
0 2 0 9.07.2019Volkswagen Samochody Użytkowe z DotrelationsMarka Volkswagen Samochody Użytkowe (Volkswagen Group Polska) wybrała agencję do kompleksowej obsługi działań sponsoringowych Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team. W wyniku wygranego przetargu za PR i media relations od czerwca odpowiada Dotrelations.
0 1 0 9.07.2019Vectra wybrała agencję do obsługi w InternecieOperator telewizji kablowej Vectra rozpoczął współpracę z Cube Group. Agencja po wygranym przetargu zajmie się działaniami promującymi markę w Internecie.
3 1 1 8.07.2019„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona kampanii Braci SadownikówMarka jabłek i przetworów na bazie soków Bracia Sadownicy rozpoczęła kampanię reklamową „Ci od jabłek”. W serii filmów, które można oglądać m.in. na YouTube, prezentuje swoją filozofię. Bohaterami spotów są sami bracia – Adam i Paweł – oraz pracownicy sadu i ludzie z nim związani. Każdy z odcinków to opowieść o wartościach, którymi kierują się w swojej pracy.