Siedem światów w spocie Ridleya Scotta dla marki Hennessy - Marketing przy Kawie
Siedem światów w spocie Ridleya Scotta dla marki Hennessy
  • 2
  • 0
13.02.2019

Siedem światów w spocie Ridleya Scotta dla marki Hennessy

Reżyser Ridley Scott przygotował dla marki Hennessy wizualnie piękny spot. Prezentuje w nim siedem światów nawiązujących do siedmiu nut smakowych wyczuwalnych w koniaku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 lutego 2019

  • 1
  • 0
  • 0
13.02.2019

Maturzyści zatańczyli „Poloneza równości” w geście solidarności z rówieśnikami LGBT+

Chłopak z dziewczyną, ale także dziewczyna z dziewczyną i chłopak z chłopakiem – tak wyglądał studniówkowy polonez tegorocznych maturzystów w stołecznym I SLO Bednarska. Wbrew utrwalonym kulturowo wzorcom uczniowie zatańczyli „Poloneza równości” w geście akceptacji dla koleżanek i kolegów LGBT+. Akcję zainicjowały organizacje Miłość Nie Wyklucza i Fundacja Wolontariat Równości oraz marka Ben & Jerry’s.

12 lutego 2019