Siedem światów w spocie Ridleya Scotta dla marki Hennessy
  • 2
  • 0
13.02.2019

Siedem światów w spocie Ridleya Scotta dla marki Hennessy

Reżyser Ridley Scott przygotował dla marki Hennessy wizualnie piękny spot. Prezentuje w nim siedem światów nawiązujących do siedmiu nut smakowych wyczuwalnych w koniaku.

Trwający blisko 4 minuty spot Hennessy „The Seven Worlds” zabiera widza w podróż po fantastycznych, barwnych krainach pełnych zadziwiających mieszkańców. Kompozytorem muzyki jest Daniel Pemberton, autor oprawy muzycznej m.in. do thrillera Scotta „Adwokat”, a także do filmów „Steve Jobs” czy „Król Artur: Legenda miecza”.

Fani reżysera odnajdą w filmie niektóre ze stosowanych przez niego wizualnych motywów, zwłaszcza z nowszych produkcji, m.in. „Prometeusza” czy „Marsjanina”.

60-sekundowa wersja spotu zostanie wyemitowana podczas gali wręczenia Oscarów 24 lutego. Kampanię koniaku Hennessy X.O. przygotowała agencja DDB Paris. Efekty wizualne: Moving Picture Company.

 

13 lutego 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2019

Maturzyści zatańczyli „Poloneza równości” w geście solidarności z rówieśnikami LGBT+

Chłopak z dziewczyną, ale także dziewczyna z dziewczyną i chłopak z chłopakiem – tak wyglądał studniówkowy polonez tegorocznych maturzystów w stołecznym I SLO Bednarska. Wbrew utrwalonym kulturowo wzorcom uczniowie zatańczyli „Poloneza równości” w geście akceptacji dla koleżanek i kolegów LGBT+. Akcję zainicjowały organizacje Miłość Nie Wyklucza i Fundacja Wolontariat Równości oraz marka Ben & Jerry’s.

12 lutego 2019