Marka Domiporta nawiązała współpracę z agencjami należącymi do Group One
  • 0
  • 0
13.02.2019

Marka Domiporta nawiązała współpracę z agencjami należącymi do Group One

Value Media zostało partnerem biznesowym Domiporta w realizacji koncepcji PropTech, integrującej w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. Dom mediowy należący do Group One zajmie się realizacją strategii działań online. Wsparcie analityczne dla nowej platformy zapewni natomiast Sales Tube.

Od kilku miesięcy Domiporta.pl stopniowo przekształca się w hub integrujący na jednej platformie cyfrowej wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Zgodnie w nową koncepcją PropTech marka będzie łączyć nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe i wykończeniowe.

Parterem firmy w realizacji celów biznesowych w obliczu transformacji technologicznej zostało Value Media. Dom mediowy będzie odpowiedzialny za realizację strategii działań online. U jej podstaw stoi zrozumienie modelu biznesowego nowej platformy. Za wsparcie analityczne odpowiedzialny będzie SalesTube. Obie agencje należą do Group One.

Do Group One należą: Value Media, RL Media, Mediaplus, Change Serviceplan, Gong, SalesTube, Labcon oraz Media Ready.

13 lutego 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2019

Maturzyści zatańczyli „Poloneza równości” w geście solidarności z rówieśnikami LGBT+

Chłopak z dziewczyną, ale także dziewczyna z dziewczyną i chłopak z chłopakiem – tak wyglądał studniówkowy polonez tegorocznych maturzystów w stołecznym I SLO Bednarska. Wbrew utrwalonym kulturowo wzorcom uczniowie zatańczyli „Poloneza równości” w geście akceptacji dla koleżanek i kolegów LGBT+. Akcję zainicjowały organizacje Miłość Nie Wyklucza i Fundacja Wolontariat Równości oraz marka Ben & Jerry’s.