Polacy w czołówce najwolniej kupujących w Internecie – pokazuje badanie ShopAlike
  • 0
  • 1
14.02.2019

Polacy w czołówce najwolniej kupujących w Internecie – pokazuje badanie ShopAlike

Polacy coraz częściej doceniają wygodę związaną z zakupami online. Odsetek rodaków kupujących w Internecie wzrósł w stosunku do ubiegłorocznego badania* i wynosi 56 proc. (54 proc. w 2017). Zespół platformy ShopAlike sprawdził, ile czasu zajmuje nam podjęcie decyzji o zakupie poszczególnych produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2019

13 lutego 2019