Facebook rozszerzy sekcję „Dlaczego to widzę?”
  • 0
  • 0
8.02.2019

Facebook rozszerzy sekcję „Dlaczego to widzę?”

Z początkiem marca Facebook ma rozbudować możliwość sprawdzenia, dlaczego marki kierują do użytkowników konkretne reklamy. Internauci zyskają dostęp do nowej zakładki Custom Audiences, klikając w przycisk „Dlaczego to widzę?” przy reklamie.

Do tej pory w ramach sekcji „Dlaczego to widzę?” użytkownik Facebooka mógł m.in.:

  • sprawdzić, na podstawie jakich kryteriów wyświetlono mu daną reklamę,
  • zablokować treści od określonego reklamodawcy.

Wkrótce korzystający z serwisu będą mogli zobaczyć też, kiedy dodano ich dane i czy zrobiła to sama marka, agencja czy jej partnerzy.

Jak tłumaczy rzecznik Facebooka, chodzi o to, by użytkownicy lepiej zrozumieli, jak reklamodawcy wykorzystują informacje o nich.

Źródło: www.techcrunch.com

8 lutego 2019