E.Wedel wybrał GoldenSubmarine
  • 0
  • 0
12.02.2019

E.Wedel wybrał GoldenSubmarine

E.Wedel wybrał GoldenSubmarine do kompleksowej obsługi w Internecie. Zakres działań powierzonych agencji to planowanie i realizacja komunikacji marketingowej online, dotyczącej produktów należących do marki.

Klient wybrał naszą ofertę w drodze przetargu, a procedura wyłaniająca agencję trwała od sierpnia ubiegłego roku. To dla nas bardzo ważne, przełomowe wydarzenie, dające możliwość współpracy z prestiżową marką o wieloletniej tradycji. To również dowód na rosnące kompetencje agencji, potwierdzane wyborem ze strony kolejnych ważnych reklamodawców – mówi Wincenty Kokot, business development director w GoldenSubmarine.

W portfolio marki E.Wedel znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle i batony. Od 2010 r. brand jest częścią japońskiej Grupy Lotte.

12 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2019

Sport potrzebuje sponsoringu – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie. Zmalał natomiast odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, iż dana firma jest sponsorem, spowodował, że zainteresował się jej ofertą – wynika z badania „Sponsoring monitor 2018” ARC Rynek i Opinia.