E.Wedel wybrał GoldenSubmarine
  • 0
  • 0
12.02.2019

E.Wedel wybrał GoldenSubmarine

E.Wedel wybrał GoldenSubmarine do kompleksowej obsługi w Internecie. Zakres działań powierzonych agencji to planowanie i realizacja komunikacji marketingowej online, dotyczącej produktów należących do marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46705 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2019

Sport potrzebuje sponsoringu – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie. Zmalał natomiast odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, iż dana firma jest sponsorem, spowodował, że zainteresował się jej ofertą – wynika z badania „Sponsoring monitor 2018” ARC Rynek i Opinia.