0 1 0 0 0 15.02.2019Specjalista ds. CSR oficjalnie na liście zawodów Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki SpołecznejStanowisko specjalista ds. CSR zostanie oficjalnie włączone do klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy. To efekt prawie dwuletnich prac Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z ekspertami firm należących do programu partnerstwa FOB. Wraz ze stowarzyszeniem działają one na rzecz upowszechniania standardów CSR w Polsce.
0 13 0 0 0 15.02.2019Identyfikacja wizualna Wiosny Roberta BiedroniaNa początku lutego pojawiła się informacja o tym, że Robert Biedroń założył partię Wiosna. Teraz zaprezentowano jej identyfikację wizualną.
0 5 0 0 1 15.02.2019Reklama OOH sklepu Moliera2 oskarżana o seksizmLuksusowy butik Moliera2 zaprezentował reklamę OOH z hasłem: „Szczęśliwa żona to szczęśliwy mąż, dlatego nowe buty kupuję z myślą o nim”. Wywołał tym gorącą dyskusję.
1 0 0 0 0 14.02.2019Adam Levine i John Legend w ojcowskim chórze w reklamie marki PampersMarka pieluch Pampers ma nowy spot. W krótkim filmie chór ojców, w którym są m.in. Adam Levine z zespołu Maroon 5 i piosenkarz John Legend, wykonuje utwór „Stinky Booty Duty 2.0”.
0 4 0 0 0 14.02.2019KFC na walentynki przygotowało skarpety z wizerunkiem pułkownika Sandersa i kurczaka w panierceKFC przygotowało dla konsumentów gadżety z okazji walentynek. Ci, którzy pokażą, jak kochają markę, mogą zdobyć skarpety z kojarzącymi się z nią wzorami.
0 1 0 0 0 14.02.2019Coty przedłuża współpracę z agencją Isobar PolskaFirma kosmetyczna Coty przedłużyła na kolejne 3 lata kontrakt z agencją Isobar należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Firmy współpracują od listopada 2016 r.
0 1 0 0 1 14.02.2019Sklep dla influencerów, w którym walutą jest… „fejm”Działalność rozpoczął sklep internetowy dla influencerów – Fameshop. Płaci się w nim liczbą obserwujących i opublikowaniem zdjęcia.
0 0 0 0 0 14.02.2019Herbapol Poznań wybrał dom mediowyPrzetarg firmy Herbapol Poznań na obsługę mediową marek Urosept i Sylimarol wygrał dom mediowy Pro Media House. Zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii ATL. Rozpoczną się one wiosną 2019 r. i obejmą nowe kanały dotarcia do konsumentów.
0 0 0 0 0 14.02.2019Optymistycznie o wpływie AI na komunikację i biznes – wyniki badaniaLiderzy komunikacji odpowiedzialni w przedsiębiorstwach za PR, reklamę i marketing podchodzą do sztucznej inteligencji z zaskakująco dużą dozą zaufania i optymizmu. Ogólnoświatowe badanie przeprowadzone przez MSL we współpracy z Publicis.Sapient wykazało, że specjaliści od komunikacji coraz częściej pełnią rolę propagatorów i popularyzatorów AI w strukturach firmy. Wyniki badań zostały opublikowane w raporcie „Powered by AI: Communications and Marketing in the Algorithm Age”.
0 0 0 0 0 14.02.2019„Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki” – marka promuje ofertęEmpik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego celem jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe.