0 3 0 28.02.2020 Aktualizacja: 11:0001.03.2020Zebrano 78,5 tys. zł na billboardy „z pozdrowieniami od posłanki Lichockiej”W serwisie Zrzutka.pl trwa zbiórka na billboardy „z pozdrowieniami od posłanki Lichockiej”. Akcję zainicjowali Marcin Mycielski i Bartosz Kramek. Jak dotąd sfinansowano ponad 30 nośników.
0 1 0 28.02.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDiploma in Professional Marketing startuje pod koniec marca27 marca startuje kolejna, 46. edycja Programu CIM – Diploma in Professional Marketing. W ramach programu na uczestników czekają dwie ścieżki tematyczne: strategiczna i digitalowa oraz możliwość uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing.
2 1 0 27.02.2020Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii AcuvueKrzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką soczewek Acuvue. W ramach kampanii youtuber stworzył dwa filmy.
0 4 0 27.02.2020Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują model 608 w kampanii New Balance dla sieci SizeerNew Balance wystartował z kampanią dla sieci sklepów Sizeer. Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki w trendzie chunky shoes – model 608.
0 1 0 27.02.2020Rusza kampania „CCC Fashion Trends”1 marca ruszy kampania „CCC Fashion Trends”. Marka prezentuje w niej najnowsze trendy z obszaru mody obecne w wiosennej kolekcji obuwia i torebek, która jest dostępna w sklepach stacjonarnych i online.
1 1 0 27.02.2020„Klub samotnych serc” to akcja Fundacji Głosem ZwierzątKilka dni temu w Internecie pojawiły się krótkie filmy z udziałem gwiazd. Łączył je wspólny tytuł „Klub samotnych serc”. Okazało się, że był to teaserowy etap kampanii Fundacji Głosem Zwierząt.
1 1 0 27.02.2020Coca-Cola i Natasha Lyonne zachęcają, żebyśmy byli bardziej otwarciCoca-Cola rozpoczęła kampanię, w której zachęca do otwartości na drugiego człowieka i zaprzestania sporów. W reklamie wystąpiła Natasha Lyonne, znana m.in. z serialu „Orange Is the New Black”.
0 1 0 27.02.2020Sharp wybrał agencję PRJapońska marka Sharp wybrała agencję do obsługi PR. To Mindspot Communication & Media.
1 2 0 26.02.2020Ikea otworzyła sklep, w którym można zapłacić czasem straconym w korkuW nowej kampanii w Dubaju Ikea zaproponowała swoim klientom niecodzienną promocję. Korzystając z aplikacji Google Maps, mogą zapłacić za zakupy... czasem, który spędzili, jadąc do sklepu.
0 6 0 26.02.2020Mobile Trends Conference – jak żyć, kiedy social media zmieniają nas w zombie?Jedna godzina i 47 minut. Tyle czasu średnio spędzili Polacy każdego dnia ubiegłego roku na aktywności w social media według statystyk GlobalWebIndex. To o 36 minut mniej, niż wynosi średnia światowa, ale o 30 minut więcej w porównaniu do roku 2015. Aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające. Jakie są tego konsekwencje? Od odpowiedzi na te pytania rozpocznie się Mobile Trends Conference już 12 marca.