0 0 0 0 0 1.08.2019P&G inwestuje w nowe kategorie i innowacje produktowePodczas gdy marka Gillette traci udziały w rynku, jej właściciel Procter & Gamble skupia się na rozwijaniu nowych marek premium w kategorii produktów do golenia. Przejmuje mniejsze marki o internetowym rodowodzie oraz próbuje wyprzedzać trendy konsumenckie w innych kategoriach.
0 3 0 0 0 1.08.2019Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski zachęca do krytykowaniaKażdy z nas lubi krytykować, a Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to przecież miejsce stworzone dla urodzonych krytyków. Dlatego warszawska instytucja zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje, wywołuje emocje i zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania.
0 0 0 0 0 31.07.2019W październiku kongres dla branży farmaceutycznej Pharma 360° PLanet15 i 16 października w Warszawie odbędzie się Pharma 360° PLanet – wydarzenie skierowane do branży farmaceutycznej. Składa się z pięciu równoległych konferencji. Jedna z nich poświęcona jest marketingowi. To Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication.
0 5 0 0 0 31.07.2019Jak szybko agencje marketingowe, firmy e-commerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów?W czerwcu firma CallPage przeprowadziła badanie szybkości obsługi potencjalnego klienta w 12 branżach, m.in. e-commerce i wśród agencji marketingowych oraz PR. Łącznie przebadano ponad 2275 firm.
0 2 0 0 0 31.07.2019„Customer Happiness Index” – raport o poziomie satysfakcji z zakupów i lojalności internautów w PolsceWyniki najnowszego raportu Mobile Institute pokazują, że Polacy aktywnie kupujący w sieci są dość zadowolonymi klientami. Średni poziom satysfakcji z procesu zakupowego wyniósł 7,8 w skali 0–10. Wyliczono go na podstawie badania 16 kategorii zakupowych i 160 marek z 9 różnorodnych obszarów. Najlepszą kategorią okazały się apteki (8,2), a najsłabszą sklepy spożywcze (7,4).
0 7 0 0 0 31.07.2019Nowy mural chopinowski na warszawskiej Tamce„Chopin – Forever Young” – to hasło przyświecające nowemu muralowi, który poświęcono Fryderykowi Chopinowi. Wizerunek kompozytora w nowoczesnej formie pojawił się na mającej 300 metrów kwadratowych ścianie kamienicy na warszawskim Powiślu.
1 6 0 0 0 31.07.2019Powstańcy wczoraj i dziś. Muzeum Powstania Warszawskiego ze spotem na 75. rocznicę wybuchu powstaniaMuzeum Powstania Warszawskiego zapytało powstańców, co jest dla nich najważniejsze w życiu. Z okazji 75. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego zaprezentowano spot „Łączą nas wartości”.
0 1 0 0 0 31.07.2019Ustawa zakazująca serwisom społecznościowym stosowania uzależniających praktyk. W USA powstał jej projektSenator Josh Hawley z amerykańskiej Partii Republikańskiej przedstawił projekt ustawy, która ograniczałaby serwisom społecznościowym możliwość stosowania funkcji potęgujących uzależnienie od social media. Chodzi m.in. o nieskończone przewijanie, automatyczne odtwarzanie wideo czy odznaki osiągnięć (np. użytkownik zaawansowany).
0 3 0 0 0 31.07.2019Wybrano grafiki, które pojawią się na paczkomatachInPost zakończył pierwszą edycję konkursu ArtInPost. Wybrano w nim grafiki, które przyozdobią paczkomaty.
0 1 0 0 0 31.07.2019AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejne 10 latFirma AMS podpisała umowę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Od lipca 2019 r. została operatorem reklamy na wiatach przystankowych w Poznaniu przez kolejne 10 lat. Zgodnie z umową w ciągu trzech lat poznańskie citylighty uzyskają standard premium.