P&G inwestuje w nowe kategorie i innowacje produktowe - Marketing przy Kawie
P&G inwestuje w nowe kategorie i innowacje produktowe
  • 0
  • 0
1.08.2019

P&G inwestuje w nowe kategorie i innowacje produktowe

Podczas gdy marka Gillette traci udziały w rynku, jej właściciel Procter & Gamble skupia się na rozwijaniu nowych marek premium w kategorii produktów do golenia. Przejmuje mniejsze marki o internetowym rodowodzie oraz próbuje wyprzedzać trendy konsumenckie w innych kategoriach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55493 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 sierpnia 2019

31 lipca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.07.2019

„Customer Happiness Index” – raport o poziomie satysfakcji z zakupów i lojalności internautów w Polsce

Wyniki najnowszego raportu Mobile Institute pokazują, że Polacy aktywnie kupujący w sieci są dość zadowolonymi klientami. Średni poziom satysfakcji z procesu zakupowego wyniósł 7,8 w skali 0–10. Wyliczono go na podstawie badania 16 kategorii zakupowych i 160 marek z 9 różnorodnych obszarów. Najlepszą kategorią okazały się apteki (8,2), a najsłabszą sklepy spożywcze (7,4).