Unilever tworzy „Tindera dla pomysłów”. Ma to zwiększyć tempo podejmowania decyzji
  • 0
  • 0
10.07.2019

Unilever tworzy „Tindera dla pomysłów”. Ma to zwiększyć tempo podejmowania decyzji

Unilever stworzył aplikację Idea Swipe. Działa ona analogicznie do Tindera. Ocenie poddawane są w niej jednak pomysły.

Idea Swipe wykorzystuje ekonomię behawioralną do tworzenia pytań. Takich, które mają zapewnić niemal natychmiastową informację zwrotną. Istnieją też opcje tworzenia pytań otwartych oraz współtworzenia.

Aplikacja zaprojektowana wewnątrz firmy jest inspirowana popularną aplikacją randkową. Użytkownicy przesuwają palcem w prawo, by zaakceptować projekt, lub w lewo, żeby go odrzucić. Celem jest przyspieszenie testowania koncepcji i projektów. W efekcie ma to ułatwić podejmowanie decyzji. Wszystko będzie mogło odbyć się za pośrednictwem aplikacji.

– Możemy otrzymać odpowiedź w czasie poniżej 24 lub 48 godzin. Koszt tego jest ułamkiem kosztu tradycyjnych metod pozyskiwania informacji zwrotnej. Co więcej, zapewnia informacje niezwykle wnikliwe – mówi Stan Stanunathan, executive vicepresident of consumer marketing and insights w firmie Unilever.

Źródło: www.marketingweek.com

10 lipca 2019