0 8 0 0 0 27.02.2019Kampania teaserowa „Stać Cię na więcej”W internecie trwa kampania teaserowa pod hasłem „Stać Cię na więcej”. Czarno-białe kreacje z tym hasłem pojawiły się po raz pierwszy podczas lutowych targów RemaDays w Warszawie.
1 0 0 0 1 27.02.2019„Pościele moich byłych” – Martin Stankiewicz znów w IkeiYoutuber Martin Stankiewicz przygotował kolejny film w ramach współpracy z Ikeą. Tym razem opowiada on o perypetiach pary, która postanowiła wspólnie zamieszkać.
0 0 0 0 0 27.02.2019Potencjał kampanii ukierunkowanych na ponowne angażowanie użytkowników aplikacji – raport CriteoDla specjalistów marketingu z całego świata oczywistym jest fakt, że konwersja może mieć miejsce na dowolnym etapie ścieżki sprzedażowej – pokazuje raport „State of Ad Tech 2019” firmy Criteo. Z publikacji wynika też, że największym wyzwaniem w kontekście dostarczania doświadczeń zakupowych w 2019 r. będzie jakość danych oraz ich fragmentacja.
0 1 0 0 0 26.02.2019Cały dzień o influencerach na konferencji I Love MarketingPierwszy dzień konferencji I Love Marketing będzie poświęcony w całości influencerom. 13 marca poruszone zostaną tematy m.in. relacji marek z influencerami, zasad współpracy komercyjnej czy specyfiki przygotowania treści dla marek. Eksperci reprezentujący obie strony tej relacji podzielą się wiedzą i doświadczeniami.
1 1 0 0 0 26.02.2019Xxanaxx i Marek Biliński w polskiej odsłonie kampanii JaguaraWystartowała lokalna odsłona kampanii „Set the Pace” marki Jaguar. Całkowicie elektryczny samochód został zaprezentowany w teledysku do utworu „Duch” w wykonaniu zespołu Xxanaxx i Marka Bilińskiego.
0 0 0 0 0 26.02.2019Polacy chętnie oglądają wideo online. Wyniki ankiety „Payback Opinion Poll”Prawie połowa osób w badaniu Payback zadeklarowała, że preferuje tekst jako formę przekazu treści. 88% badanych przyznaje jednak, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W „Payback Opinion Poll” sprawdzono, kiedy badani sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
0 1 0 0 0 26.02.2019Mova Film – nowy dom produkcyjnyPowstał Mova Film. To dom produkcyjny oferujący usługi produkcji filmów reklamowych. Założyli go dawni pracownicy Studia Filmowego KLN.
1 1 0 0 0 26.02.2019Szymon Majewski w kwiaciarni promuje ofertę Plusa dla firmPlus rozpoczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem Szymona Majewskiego. Tym razem operator promuje ofertę dla firm.
0 0 0 0 0 26.02.2019Podsumowanie 2018 r. na rynku centrów handlowych według Retail InstituteWprowadzenie zakazu handlu w niedziele było bez wątpienia jednym z najważniejszych, budzących najwięcej kontrowersji wydarzeń 2018 r. – tak dla branży, jak i dla polskiego społeczeństwa. Jak odbiło się na kondycji galerii handlowych? W jaki sposób zmieniło zwyczaje zakupowe Polaków? Na te i inne pytania stara się odpowiedzieć Retail Institute.
0 0 0 0 0 26.02.2019Crash Mondays w marcu poświęcony employer brandingowiJak sprawić, by pracownicy chcieli pracować w danej firmie? Temu zagadnieniu poświęcona będzie marcowa edycja Crash Mondays w Krakowie i Warszawie.