Jak szybko agencje marketingowe, firmy e-commerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów?
  • 0
  • 5
31.07.2019

Jak szybko agencje marketingowe, firmy e-commerce i biznesy z 10 innych branż odpowiadają na zapytania klientów?

W czerwcu firma CallPage przeprowadziła badanie szybkości obsługi potencjalnego klienta w 12 branżach, m.in. e-commerce i wśród agencji marketingowych oraz PR. Łącznie przebadano ponad 2275 firm.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 lipca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.07.2019

„Customer Happiness Index” – raport o poziomie satysfakcji z zakupów i lojalności internautów w Polsce

Wyniki najnowszego raportu Mobile Institute pokazują, że Polacy aktywnie kupujący w sieci są dość zadowolonymi klientami. Średni poziom satysfakcji z procesu zakupowego wyniósł 7,8 w skali 0–10. Wyliczono go na podstawie badania 16 kategorii zakupowych i 160 marek z 9 różnorodnych obszarów. Najlepszą kategorią okazały się apteki (8,2), a najsłabszą sklepy spożywcze (7,4).