„Customer Happiness Index” – raport o poziomie satysfakcji z zakupów i lojalności internautów w Polsce
  • 0
  • 2
31.07.2019

„Customer Happiness Index” – raport o poziomie satysfakcji z zakupów i lojalności internautów w Polsce

Wyniki najnowszego raportu Mobile Institute pokazują, że Polacy aktywnie kupujący w sieci są dość zadowolonymi klientami. Średni poziom satysfakcji z procesu zakupowego wyniósł 7,8 w skali 0–10. Wyliczono go na podstawie badania 16 kategorii zakupowych i 160 marek z 9 różnorodnych obszarów. Najlepszą kategorią okazały się apteki (8,2), a najsłabszą sklepy spożywcze (7,4).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

31 lipca 2019