W październiku kongres dla branży farmaceutycznej Pharma 360° PLanet
  • 0
  • 0
31.07.2019

W październiku kongres dla branży farmaceutycznej Pharma 360° PLanet

15 i 16 października w Warszawie odbędzie się Pharma 360° PLanet – wydarzenie skierowane do branży farmaceutycznej. Składa się z pięciu równoległych konferencji. Jedna z nich poświęcona jest marketingowi. To Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication.

W programie Pharma 360° PLanet znajduje się 5 sesji równoległych:

  • Strategies, Governmental Affairs & Legal Regulations
  • Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
  • Sales Strategy, Commercial Excellence & Data Challenge
  • Distribution & Supply Chain Excellence
  • People, Field Force Motivation & Leadership Development

Branża farmaceutyczna musi ciągle redefiniować obrane strategie i przyjmować zwinne taktyki, adekwatne dla ery AI, VR, Big Data, IoT. Czynniki, które ją do tego stymulują, to:

  • nieustanne zmiany legislacyjne,
  • niepewne otoczenie rynkowe świata VUCA,
  • rewolucja cyfrowa,
  • przemysł 4.0,
  • nowe pokolenia pracowników na horyzoncie.

By realizować misję ochrony zdrowia oraz cele biznesowe, sektor musi wsłuchiwać się jeszcze uważniej w potrzeby swych interesariuszy. Musi też stosować narzędzia i techniki szyte na miarę. Kluczem konkretyzującym to wyzwanie jest efektywność działania w każdym obszarze styku z pacjentem, HCP i ustawodawcą.

Wśród prelegentów sesji poświęconej marketingowi znajdą się m.in.:

  • Julian Sadovy, digital project manager multichannel marketing & sales champion, Bayer
  • Grzegorz Firczyk, dyrektor działu e-marketingu, Polpharma
  • Przemysław Rudowski, digital brand manager, Egis
  • Magdalena Pabjasz, senior e-marketing & media manager, dywizja żywności medycznej, Nutricia
  • Paweł Niechciał, digital manager, Allergan

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie pharmaplanet.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

31 lipca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
31.07.2019

„Customer Happiness Index” – raport o poziomie satysfakcji z zakupów i lojalności internautów w Polsce

Wyniki najnowszego raportu Mobile Institute pokazują, że Polacy aktywnie kupujący w sieci są dość zadowolonymi klientami. Średni poziom satysfakcji z procesu zakupowego wyniósł 7,8 w skali 0–10. Wyliczono go na podstawie badania 16 kategorii zakupowych i 160 marek z 9 różnorodnych obszarów. Najlepszą kategorią okazały się apteki (8,2), a najsłabszą sklepy spożywcze (7,4).