0 2 0 0 0 10.01.2019Wizerunek pracodawców – badanie Procontent CommunicationPonad 60% pracowników pozytywnie ocenia wizerunek swojego pracodawcy – wynika z raportu „Różnorodność kulturowa a wizerunek pracodawcy”, opracowanego przez Procontent Communication. Odmiennego zdania jest 16% badanych. Które grupy chwalą wizerunek swojego pracodawcy, a które oceniają go negatywnie?
5 5 0 0 0 10.01.2019Lidl w kampanii wizerunkowej pokazuje kulisy funkcjonowania sklepówJak Lidl dba o świeżość produktów? Jak powstają nowe produkty? Co sprawia, że sklepy marki są ekologiczne? Na te pytania sieć odpowiada w najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej „Więcej na radość z życia”. Uchylając rąbka tajemnicy, wpuszcza widzów na zaplecze.
1 3 0 0 0 10.01.2019Play i gwiazdy polskiego Internetu w show na YouTube dla WOŚPPodczas tegorocznej edycji WOŚP operator Play zorganizuje specjalny „Play Live Show”. W jego trakcie będą prowadzone m.in. charytatywne licytacje oraz wywiady z gwiazdami polskiego YouTube. Im więcej osób obejrzy ten program, tym więcej środków marka przekaże na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
3 0 0 0 0 10.01.2019Rozśpiewany św. Mikołaj odwiedził YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard – grudzień 2018Zwycięzcą grudniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard została reklama Coca-Coli „Coraz bliżej święta” z udziałem Katarzyny Nosowskiej. Na drugim miejscu znalazło się wideo marki Lenovo przedstawiające wyjątkowo gibkiego laptopa. Podium zamyka serwis do zamawiania jedzenia PizzaPortal.pl.
0 1 0 0 0 9.01.2019II edycja Internet ASAP Open i Fuck-up Festivalu już 22 styczniaDrugi Internet ASAP Open i Fuck-up Festival odbędą się w Krakowie 22 stycznia. Hasłem tej edycji będzie: „Czy żyjemy w fake rzeczywistości?”.
0 1 0 0 0 9.01.2019Ruszył konkurs o tytuł Dobroczyńca Roku 2019Wystartowała 22. edycja konkursu o tytuł Dobroczyńca Roku. Od 9 stycznia można nominować firmy i fundacje korporacyjne, dla których priorytetem jest rzetelność, dbanie o klientów, otoczenie i przede wszystkim zaangażowanie w zmienianie świata – począwszy od lokalnego, aż po globalny. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce przyjmuje wnioski do 6 lutego 2019 r. Laureatów poznamy w czerwcu.
1 1 0 0 0 9.01.2019Pepsi zmienia globalne hasło reklamowe. „For the Love of It” zamiast „Live for Now”Pepsi odchodzi od hasła „Live for Now”. Było ono wykorzystywane w komunikacji marki przez 7 lat. Teraz zastąpi je slogan: „For the Love of It”.
0 2 0 0 0 9.01.2019Nowa strategia komunikacji i logo marki CumulusCumulus, producent sprzętu outdoorowego, m.in. śpiworów i namiotów, zmienił logo. Nowy znak ma podkreślać przede wszystkim nowoczesność i energię.
1 0 0 0 0 9.01.2019Gisu szczepi Ziębę. Marek Posobkiewicz jako GisfatherChoć Marek Posobkiewicz od lipca 2018 r. nie jest już Głównym Inspektorem Sanitarnym, nie składa broni. Tym razem jako Gisfather szczepi skruszonego Doktora Ziębę. To postać nawiązująca do Jerzego Zięby, znanego propagatora medycyny niekonwencjonalnej.
2 2 0 0 0 9.01.2019Wolność wyboru w kampanii marki WawelWawel rozpoczął kampanię promującą moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Akcja ma pokazać, jak wygodnie i łatwo można skomponować mieszankę słodyczy odpowiednią na każdą okazję.