0 0 0 0 0 10.09.2019Sotrender staje się narzędziem do moderacji dyskusji na FacebookuSotrender, narzędzie do analizy mediów społecznościowych, teraz także pozwala na moderowanie dyskusji na Facebooku. Funkcja dostępna jest zarówno dla komentarzy pod postami organicznymi, jak i pod reklamami.
1 0 0 0 0 10.09.2019„Jesteś tym, co jesz” – Carrefour promuje produkty bio„Jesteś tym, co jesz, dlatego wybieraj naturalne produkty bio!” – radzi Carrefour w drugiej odsłonie kampanii „Konkret 9: bio na zdrowie”. Promuje w niej rozwiązania dla zdrowego odżywiania: wybór ekologicznych produktów.
0 1 0 0 0 10.09.2019„Czy susza zaleje nas powodzią?” – Jarosław Kret twarzą kampanii firmy KesselPrezenter pogody Jarosław Kret został twarzą kampanii marki Kessel. Promuje urządzenia przeciwzalewowe, które pozwalają zabezpieczyć się przed skutkami ekstremalnych zjawisk pogodowych.
1 0 0 0 0 9.09.2019Facebook w Wielkiej Brytanii prowadzi kampanię na temat prywatnościW Wielkiej Brytanii Facebook wystartował z kampanią „Privacy is Personal”. Ma ona odbudować nadszarpnięte zaufanie do serwisu i pokazywać przejrzystość w kwestii wykorzystywania danych.
2 1 0 0 0 9.09.2019Internet, który nie zwalnia, w kolejnej odsłonie kampanii T‑Mobile „Bez nonsensów”, skierowanej do firmMarka T‑Mobile rozpoczęła kampanię promującą ofertę MagentaBiznes oraz smartfon Samsung Galaxy S10e. Najnowsza odsłona, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”.
0 0 0 0 0 9.09.2019Czworo Polaków w jury kategorii specjalnych Effie Europe 2019Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) ogłosiło skład jury Effie Europe 2019, kategorii specjalnych – Marketing & Business Solutions, Best of the Best, Positive Change, a także Grand Jury. Na listach znalazło się czworo przedstawicieli Polski.
0 3 0 0 0 9.09.2019W serwisach VoD wysoki clutter, ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji – zauważa WavemakerKino, YouTube, serwisy VoD, telewizja – tak wygląda ranking mediów wideo pod względem akceptacji dla reklam wśród ich odbiorców, pokazuje „VideoTrack IV”, badanie agencji Wavemaker. Clutter w serwisach VoD głównych nadawców sięga już 15% czasu emisji programów. Zbliża się więc do telewizyjnego. Widoczność reklam w VoD wciąż jest wysoka. Płatne serwisy wideo nabierają jednak rozpędu m.in. dzięki wyłączeniu reklam.
1 1 0 0 0 9.09.2019Kaufland z hitem muzyki dance w kampanii „Sobota superłup”Kaufland wystartował z kampanią „Sobota Superłup!”. To pierwszy element platformy, która ma służyć do przekazania informacji o okazjach cenowych i ofertach w sklepach sieci. W spocie wykorzystano motyw muzyczny z piosenki „Super Gut” Mo-Do z lat 90. XX w.
0 4 0 0 0 9.09.2019Rośnie odsetek osób robiących zakupy online. Badanie Autopay ResearchW Polsce wciąż dominuje tradycyjne podejście do zakupów internetowych – traktowanie Internetu jako wielkiego katalogu wysyłkowego. Mimo to widać, że z roku na rok popularniejsze stają się wygodne i szybkie rozwiązania e-commerce. Tak wynika z badania Autopay Research „Jak kupujemy w Internecie 2019”. Czy Internet wkrótce stanie się podstawowym miejscem robienia zakupów?
1 2 0 0 0 6.09.2019UPCeusz po raz pierwszy w kampanii UPC PolskaOperator komunikacyjny UPC Polska wystartował z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Jej głównym bohaterem jest UPCeusz – ulubieniec rodziny.