Facebook w Wielkiej Brytanii prowadzi kampanię na temat prywatności
  • 1
  • 0
9.09.2019

Facebook w Wielkiej Brytanii prowadzi kampanię na temat prywatności

W Wielkiej Brytanii Facebook wystartował z kampanią „Privacy is Personal”. Ma ona odbudować nadszarpnięte zaufanie do serwisu i pokazywać przejrzystość w kwestii wykorzystywania danych.

Akcja spotu rozgrywa się na plaży. Gigant social media pokazuje w nim, jak użytkownicy mogą kontrolować swoje ustawienia prywatności. Uświadamia internautom, że sami mogą w prosty sposób określić, kto ogląda dodawane przez nich posty i zdjęcia.

Często słyszymy, że ludzie nie są świadomi, że istnieją takie funkcje. Albo że nie wiedzą, gdzie je znaleźć. Czujemy się w obowiązku uświadomić użytkownikom, jak zarządzać ustawieniami prywatności – mówi Aaron Hoffman, marketing manager Facebooka w Wielkiej Brytanii.

Tylko połowa spośród 2 tys. ankietowanych na zlecenie Facebooka wie, jak kontrolować to, kto widzi ich zdjęcia w serwisie. 22% przyznaje, że nie ma pojęcia, jak spersonalizować ustawienia prywatności w mediach społecznościowych. Problem mają z tym zwłaszcza starsi badani.

Facebook zaprasza więc Brytyjczyków do swoich stoisk. Można w nich napić się kawy i sprawdzić odpowiednie ustawienia na Facebooku.

Kampanię przygotowała agencja Possible.

Źródło: www.marketingweek.com

9 września 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2019

W serwisach VoD wysoki clutter, ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji – zauważa Wavemaker

Kino, YouTube, serwisy VoD, telewizja – tak wygląda ranking mediów wideo pod względem akceptacji dla reklam wśród ich odbiorców, pokazuje „VideoTrack IV”, badanie agencji Wavemaker. Clutter w serwisach VoD głównych nadawców sięga już 15% czasu emisji programów. Zbliża się więc do telewizyjnego. Widoczność reklam w VoD wciąż jest wysoka. Płatne serwisy wideo nabierają jednak rozpędu m.in. dzięki wyłączeniu reklam.