Kaufland z hitem muzyki dance w kampanii „Sobota superłup”
  • 1
  • 1
9.09.2019

Kaufland z hitem muzyki dance w kampanii „Sobota superłup”

Kaufland wystartował z kampanią „Sobota Superłup!”. To pierwszy element platformy, która ma służyć do przekazania informacji o okazjach cenowych i ofertach w sklepach sieci. W spocie wykorzystano motyw muzyczny z piosenki „Super Gut” Mo-Do z lat 90. XX w.

„Sobota superłup” to utwór o „superproduktach w supercenach”, dostępnych jedynie w sobotę. Piosenka stanowiła punkt wyjścia do przygotowania pakietu materiałów promocyjnych. Wyznaczyła też kierunek graficzny i narzuciła ton całej komunikacji.

Utwór dostępny jest w aplikacji Spotify. Miłośnicy karaoke znajdą też wersję na YouTube.

Pomysł na sobotnią komunikację przyszedł wraz z muzycznym skojarzeniem, a to narodziło się z prostego insightu: że Polak w sobotę (szczególnie przed niehandlową niedzielą) lubi się dobrze obłupić. Stąd idea „Soboty superłup” – sobotniego wysypu superproduktów w supercenach.

Jest konkret, jest moc, jest porządne łupnięcie, czyli coś, czego od dawna brakowało w komunikacji sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Jest też spora dawka pozytywnego szaleństwa, które zdecydowanie buduje potencjał viralowy konceptu. Który, powiem nieskromnie, jest po prostu super! – komentuje Sylwia Kaczorowska, copywriter z agencji Schulz Brand Friendly, autorka tekstu piosenki.

Działania prowadzone są w telewizji, radiu, na outdoorze, w Internecie, a także za pośrednictwem gazetki promocyjnej i akcji niestandardowych.

Kampanię 360 stopni przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Autorką słów jest Sylwia Kaczorowska, aranż muzyczny przygotowali Nieustraszeni Łowcy Dźwięków. Głosu użyczył Bartosz Gajdarski z SoundIT, będący też producentem wykonawczym.

  • 1

„Sobota superłup” sieci Kaufland

9 września 2019

6 września 2019