Sotrender staje się narzędziem do moderacji dyskusji na Facebooku
  • 0
  • 0
10.09.2019

Sotrender staje się narzędziem do moderacji dyskusji na Facebooku

Sotrender, narzędzie do analizy mediów społecznościowych, teraz także pozwala na moderowanie dyskusji na Facebooku. Funkcja dostępna jest zarówno dla komentarzy pod postami organicznymi, jak i pod reklamami.

Jakie są dwa główne wyzwania dla facebookowych moderatorów? Badanie użytkowników Sotrendera pokazało, że są nimi:

  • szybkość odpowiedzi na komentarze i wiadomości na Facebooku,
  • nieprzegapienie żadnego wątku.

Firma skupiła się więc na tym, by ułatwić obsługę konwersacji z wieloma użytkownikami bez wychodzenia z jednego narzędzia.

Moderacja w Sotrenderze jest szybka. Komentarz jest dostępny w czasie poniżej 5 sekund od publikacji na Facebooku. Jednocześnie dostępny jest szeroki kontekst dyskusji:

  • widok komentarzy innych użytkowników w wątku,
  • podgląd komentowanego posta bądź kreacji,
  • obsługa różnych form komentarza (obrazy, GIF-y, emoji).

Główne funkcje dostępne w moderacji Sotrendera to:

  • notyfikacje o nowych konwersacjach pojawiające się w czasie rzeczywistym,
  • grupowanie komentarzy jednego użytkownika, co umożliwia łatwe prześledzenie historii danej konwersacji,
  • tagowanie komentarzy, dzięki czemu wiadomo np., które wymagają sprawdzenia,
  • dostęp do komentarzy skasowanych czy ukrytych oraz historii ich edycji (funkcja niedostępna w panelu Facebooka),
  • filtrowanie komentarzy, np. tych pod kreacjami reklamowymi,
  • moderowanie treści sponsorowanych: od pełnego podglądu reklamy, przez filtrowanie komentarzy, po odpowiadanie na nie.

W kolejnym kwartale udostępniona zostanie również możliwość moderowania wiadomości z Messengera.

Wprowadzenie moderacji to wynik pogłębionych rozmów z klientami. Firma prowadziła je przez kilka minionych miesięcy. Jedną z głównych korzyści takiego rozwiązania ma być dostęp zarówno do moderacji wszystkich profili, jak i analityki prowadzonych kanałów z jednego miejsca i dobrze już znanego narzędzia.

Premiera moderacji to bardzo ważny moment w rozwoju Sotrendera. Po raz pierwszy wprowadzamy rozwiązanie tak bardzo związane z obsługą klienta w social media. Nasze narzędzie do moderacji  jest przeznaczone dla social media i community managerów. Także dla zespołów client service, przede wszystkim w firmach e-commerce. Chcemy, aby dzięki używaniu naszej moderacji codzienna obsługa wielu komunikatów i wątków była znacznie szybsza i mniej stresująca – mówi Jan Zając, CEO Sotrendera.

Wszystkim, którzy chcą wypróbować moderację w Sotrenderze, przysługuje 14-dniowy okres testowy. Obecni klienci również otrzymali możliwość, by przez najbliższe 30 dni bezpłatnie zapoznać się z działaniem moderacji.

10 września 2019

9 września 2019