„Czy susza zaleje nas powodzią?” – Jarosław Kret twarzą kampanii firmy Kessel
  • 0
  • 1
10.09.2019

„Czy susza zaleje nas powodzią?” – Jarosław Kret twarzą kampanii firmy Kessel

Prezenter pogody Jarosław Kret został twarzą kampanii marki Kessel. Promuje urządzenia przeciwzalewowe, które pozwalają zabezpieczyć się przed skutkami ekstremalnych zjawisk pogodowych.

Ogromne masy wody spadają na wysuszoną glebę jak na beton. Nie wsiąkają, spływają nagle wezbranymi potokami, zalewając ulice, piwnice i inne nisko położone pomieszczenia – opowiada Jarosław Kret.

W kampanii prezentowane są zawory przeciwzalewowe marki, które chronią przed przepływem zwrotnym. Jak przekonuje Kessel, warto odpowiedzialnie podejść do tematu zagrożeń pogodowych.

Kreacje reklamowe ukazały się w „Newsweeku” i dziennikach Polska Press Grupy. Kampania została przygotowana własnym zasobami firmy.

  • 1

Jarosław Kret w reklamie urządzeń przeciwzalewowych

9 września 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2019

W serwisach VoD wysoki clutter, ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji – zauważa Wavemaker

Kino, YouTube, serwisy VoD, telewizja – tak wygląda ranking mediów wideo pod względem akceptacji dla reklam wśród ich odbiorców, pokazuje „VideoTrack IV”, badanie agencji Wavemaker. Clutter w serwisach VoD głównych nadawców sięga już 15% czasu emisji programów. Zbliża się więc do telewizyjnego. Widoczność reklam w VoD wciąż jest wysoka. Płatne serwisy wideo nabierają jednak rozpędu m.in. dzięki wyłączeniu reklam.