„Jesteś tym, co jesz” – Carrefour promuje produkty bio
  • 1
  • 0
10.09.2019

„Jesteś tym, co jesz” – Carrefour promuje produkty bio

„Jesteś tym, co jesz, dlatego wybieraj naturalne produkty bio!” – radzi Carrefour w drugiej odsłonie kampanii „Konkret 9: bio na zdrowie”. Promuje w niej rozwiązania dla zdrowego odżywiania: wybór ekologicznych produktów.

Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”, które tłumaczy, dlaczego warto spożywać produkty bio.

Wrześniowa kampania stawia na edukację. Głównym bohaterem platformy nadal jest Bobas, któremu głosu użyczył Wojciech Mecwaldowski. W zabawny sposób opowiada on o zaletach jedzenia warzyw i owoców.

Oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL przygotowano: działania w social media, kampanię display, katalogi w sklepach Carrefour, citylighty oraz materiały POS.

W Internecie w roli specjalistów pojawią się osoby, które o ekologicznych uprawach wiedzą najwięcej, czyli rolnicy i sadownicy. Ich rozmówczynią jest popularna influencerka Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl. Pojawiła się ona już w pierwszej odsłonie kampanii.

  • Kreacja: Saatchi & Saatchi (Magdalena Karaś, client service director, Magdalena Kantorowicz, account supervisor, Katarzyna Dąbrowska, senior account manager, Monika Chojnacka, account manager, Anna Mazur, account executive, Anna Roman, strategy group head, Katarzyna Jasińska-Strachota, strategic planner, Michał Desowski, deputy creative director, Magdalena Kramer, senior art director, Anna Czubaszek, copywriter, Magdalena Barszcz, TV producer).
  • Planowanie i zakup mediów: Arena Media, K2 Media i Performics.

10 września 2019

9 września 2019