Internet, który nie zwalnia, w kolejnej odsłonie kampanii T‑Mobile „Bez nonsensów”, skierowanej do firm
  • 2
  • 1
9.09.2019

Internet, który nie zwalnia, w kolejnej odsłonie kampanii T‑Mobile „Bez nonsensów”, skierowanej do firm

Marka T‑Mobile rozpoczęła kampanię promującą ofertę MagentaBiznes oraz smartfon Samsung Galaxy S10e. Najnowsza odsłona, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2019

W serwisach VoD wysoki clutter, ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji – zauważa Wavemaker

Kino, YouTube, serwisy VoD, telewizja – tak wygląda ranking mediów wideo pod względem akceptacji dla reklam wśród ich odbiorców, pokazuje „VideoTrack IV”, badanie agencji Wavemaker. Clutter w serwisach VoD głównych nadawców sięga już 15% czasu emisji programów. Zbliża się więc do telewizyjnego. Widoczność reklam w VoD wciąż jest wysoka. Płatne serwisy wideo nabierają jednak rozpędu m.in. dzięki wyłączeniu reklam.