UPCeusz po raz pierwszy w kampanii UPC Polska
  • 1
  • 2
6.09.2019

UPCeusz po raz pierwszy w kampanii UPC Polska

Operator komunikacyjny UPC Polska wystartował z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Jej głównym bohaterem jest UPCeusz – ulubieniec rodziny.

UPCeusz symbolizuje markę oraz jej usługi. Jego róg świeci, dostarczając Wi-Fi. Skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon to symbol troski o klienta i niezawodności.

Kampania z brand hero w roli głównej rozpoczęła się 2 września. Działania prowadzone są w telewizji, radiu, na outdoorze, w Internecie, a także za pośrednictwem materiałów BTL (ulotki, plakaty, roll-upy). Komunikację uzupełnią aktywności w social media oraz współpraca z influencerami.

Strategia, kreacja oraz realizacja wszystkich działań reklamowych: agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Direction.

  • 2

UPCeusz – bohater marki UPC

UPC pod opieką kreatywną K2

 

6 września 2019