0 0 0 0 0 9.10.2019Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2019Spośród 331 zgłoszeń, jakie wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, 80-osobowe grono jury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12). Na drugim miejscu jest MSL (6), na trzecim ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4).
0 1 0 0 0 9.10.2019Grupa Sare zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotypTechnologiczna Grupa Sare zmienia nazwę i logo. Zmiany tłumaczone są intensywnym rozwojem usług w kierunku kompleksowej realizacji działań opartych na marketingu internetowym.
0 11 0 0 0 8.10.2019Kontrowersyjne hasła promują Open Eyes Economy Summit1 października na billboardach i citylightach w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie pojawiła się kampania teaserowa. Wizerunkom m.in. prezes zarządu Siemensa czy byłego ministra w ekwadorskim rządzie towarzyszą prowokacyjne hasła.
1 1 0 0 0 8.10.2019Trzy billboardy za Sieradzem. Redakcja NaTemat.pl zachęca, by wziąć udział w wyborachPrzy trasie S8 pojawił się trzy wielkie billboardy w czerwonym kolorze. Internauci nazwali je „Trzema billboardami za Sieradzem”. Przez pierwsze dwa tygodnie nikt nie wiedział, o co chodzi. Okazało się, że to kampania redakcji NaTemat.pl, która zachęca do głosowania w wyborach.
0 1 0 0 0 8.10.2019Edenred Polska startuje z kampanią świąteczną dla firmRuszyła 4. edycja kampanii „Szlachetna Paczka z Edenred – dołącz do nas”. Kierowana jest ona do firm, które na nadchodzące święta zamiast tradycyjnych paczek, bonów lub przelewów na konto chcą podarować swoim pracownikom Szlachetną Kartę Podarunkową.
0 7 0 0 0 8.10.2019Profrekwencyjna kampania „Dla Ciebie tam idę”Ruszyła przedwyborcza kampania „Dla Ciebie tam idę”. Jej organizatorzy zachęcają, by 13 października zagłosować i okazać w ten sposób wsparcie osobom LGBT.
1 2 0 0 0 8.10.2019Cupra prezentuje projekt artystyczny z udziałem polskiego sportowcaHiszpańska marka motoryzacyjna Cupra zainicjowała pierwszy w swojej historii projekt artystyczny. Zaangażowała w niego utytułowanego polskiego ultratriathlonistę Roberta Karasia. Dwuminutowy film przedstawia wysiłek i pasję, które stoją za międzynarodowym sukcesem sportowca.
0 0 0 0 0 8.10.2019Wręczono Kryształy PR-uZa nami 7. edycja konkursu Kryształy PR-u. Jego celem jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
0 1 0 0 0 8.10.2019Plista wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnejReklamodawcy mogą skorzystać z samoobsługowego systemu do zakupu reklamy natywnej online. Plista, marka GroupM, oferuje platformę do samodzielnego planowania, zakupu i monitorowania efektów kampanii. Oferta skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich klientów.
0 0 0 0 0 8.10.2019UOKiK apeluje do firm telekomunikacyjnych, by rzetelnie informowały o rzeczywistej cenie usługPrezentowanie cen z rabatem tak jak cen standardowych to wprowadzanie konsumentów w błąd. Prezes UOKiK apeluje do firm telekomunikacyjnych o to, aby rzetelnie informowały o rzeczywistej cenie usług.