1 1 0 26.11.2020Szczepan Twardoch mówi o „żenująco głupim i pięć razy za długim” spocie promującym polską literaturę za granicąInstytut Książki zaprezentował film „New Books from Poland 2020”. Ma on być światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów, przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule. Spot ostro skrytykował Szczepan Twardoch, którego „Pokora” znalazła się w tym zestawieniu.
1 2 0 26.11.2020Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym spocie firmy MattelW mediach społecznościowych odbyła się premiera świątecznego klipu firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki potrafi być naprawdę głośna.
3 1 0 26.11.2020Gang Fajniaków Biedronki bezkonkurencyjny na YouTube w październiku. Zestawienie Ads LeaderboardGang Fajniaków po raz kolejny znalazł się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty X-komu, Xiaomi Polska, Samsunga Polska i Allegro. Wcześniej wideo związane z Gangiem Fajniaków zwyciężyło w sierpniowym zestawieniu. We wrześniu także plasowało się na podium.
0 1 0 26.11.2020Circle K wybrał MediaCom na swój nowy globalny dom mediowyGlobalna sieć paliw i sklepów typu convenience Circle K ogłosiła, że wybrała MediaCom (GroupM) na swój nowy globalny dom mediowy. Dla firmy jest to pierwszy przypadek konsolidacji strategii zakupu mediów w ramach jednej globalnej agencji.
0 1 0 25.11.2020Raport „m-Commerce” Spicy MobileBlack Friday rozpoczyna najgorętszy okres roku w handlu – czas bożonarodzeniowych zakupów. Rok temu w sklepach online Polacy zostawili jedną trzecią świątecznego budżetu [1]. W tym – biorąc pod uwagę kilkakrotnie wyższy ruch w aplikacjach zakupowych – może być jeszcze lepiej. Tak przynajmniej wynika z raportu „m-Commerce”, opublikowanego przez agencję Spicy Mobile.
0 9 0 25.11.2020Świąteczne murale serwisu Empik FotoSerwis Empik Foto zaprezentował dwa murale świąteczne – w Warszawie i Gdańsku. Promuje na nich fotoksiążkę jako idealny prezent na święta.
0 1 0 25.11.2020Mikołaj zaciska pasa – w tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 1318 zł. Raport DeloitteW tym roku na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy przeznaczyć średnio 1318 zł. To o 29 proc. mniej niż wydaliśmy rok temu. Takie są wyniki międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2020”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte.
0 1 0 25.11.2020Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Raport EdelmanaWydarzenia ostatnich miesięcy w Polsce i na świecie jeszcze bardziej uwypukliły kryzys wartości i zaufania oraz poszukiwanie nowych autorytetów. Czy możliwe jest pogodzenie świata wartości, idei z biznesem? Specjalna edycja Edelman Trust Barometer, pt. „Brands Amidst Crisis”, stawia ważne tezy w kontekście kwestii światopoglądowych firm i marek, a także zaufania społecznego.
1 1 0 25.11.2020Piotr Cyrwus powraca i przypomina w reklamie ketchupu Kotlin o myciu rąkAktor Piotr Cyrwus powrócił do reklam marki Kotlin. Tym razem wcielił się w rolę króla mycia rączek.
1 1 0 25.11.2020Centrum Praw Kobiet w kampanii mówi: „Stop kobietobójstwu”„Stop kobietobójstwu” – to hasło rozpoczętej kampanii Centrum Praw Kobiet. Działania zainicjowano w związku z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet.