Kontrowersyjne hasła promują Open Eyes Economy Summit
  • 0
  • 11
8.10.2019

Kontrowersyjne hasła promują Open Eyes Economy Summit

1 października na billboardach i citylightach w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie pojawiła się kampania teaserowa. Wizerunkom m.in. prezes zarządu Siemensa czy byłego ministra w ekwadorskim rządzie towarzyszą prowokacyjne hasła.

W sumie w kampanii wykorzystano sześć różnych twarzy – wszystkie z zamkniętymi oczami. Wśród ich są wspomniani:

  • Dominika Bettman – prezes firmy Siemens,
  • Alberto Acosta – były minister w ekwadorskim rządzie, który w czasie swojej kadencji stanął w obronie Parku Narodowego Yasuni.

Wizerunkom towarzyszą niejednoznaczne, prowokacyjne hasła, takie jak: „Młodzi rozczarowani? Niech się uczą zawodu”, „Idealizm nie ma przyszłości” czy „Uwolnić miasta od aktywistów!”.

Na kreacjach umieszczone jest logo Open Eyes Economy Summit – międzynarodowego kongresu ekonomii wartości. Jego czwarta edycja będzie miała miejsce w Krakowie w listopadzie tego roku. Kampanię przygotowała agencja Eskadra.

  • 11

Tak promuje się Open Eyes Economy Summit

8 października 2019