0 4 0 0 0 10.10.2019Mural Swanskiego promuje serial „Ultraviolet 2.0”Na początku października Paweł Swanski, malarz, grafik i ilustrator, namalował w Warszawie mural promujący najnowszą produkcję lokalną telewizji AXN – „Ultraviolet 2.0”. Nawiązujące do fabuły serialu malowidło można zobaczyć w centrum Warszawy.
0 0 0 0 0 10.10.2019Programy lojalnościowe B2B wciąż cieszą się popularnością. Badanie IRCenterChętnie przystępujemy do programów lojalnościowych – tak zadeklarowało 88% osób biorących udział w badaniu „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”. Z największym entuzjazmem robią to respondenci z branży budowlanej (93%) oraz przedstawiciele sektorów motoryzacja (91%) i OTC (91%). Wyniki badania zrealizowanego przez IRCenter na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska pokazują, że programy wsparcia sprzedaży nie tracą na znaczeniu.
0 1 0 0 0 9.10.2019Imagination Day 9 – ostatnie dni tańszej puli biletówDo 13 października obowiązuje tańsza pula biletów na Imagination Day 9. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy.
1 0 0 0 1 9.10.2019Unilever ogłasza nowe zobowiązania na rzecz świata bez odpadówDo 2025 r. Unilever chce wyeliminować z produkcji ponad 100 tys. ton plastiku. Zamierza też zebrać i przetworzyć więcej opakowań, niż sprzedaje.
0 1 0 0 0 9.10.2019Japan Airlines udostępniają mapę pozwalającą uniknąć płaczących dzieci na pokładzieJapan Airlines wprowadziły nową opcję do systemu rezerwacji miejsc w samolocie. Przewoźnik zaznacza, gdzie będą siedzieć dzieci. Ma to pozwolić uniknąć głośnego sąsiedztwa.
0 0 0 0 0 9.10.2019„Bajeczki PiS” – PSL opowiada bajkę o obietnicach premiera MorawieckiegoPSL zaprezentował wyborczy spot. Ma on formę opowiadanej dzieciom bajki.
0 1 0 0 0 9.10.2019Burger King uruchomił ciche drive-thruDla wszystkich tych, którzy nie lubią small talków, Burger King Finland przygotował ciche drive-thru. Umożliwia ono zamówienie jedzenia bez zbędnych słów.
1 3 0 0 0 9.10.2019Mural marki Moliera2 w GdańskuZ początkiem października sklep internetowy Moliera2.com rozpoczął kampanię reklamową w Gdańsku. Działania zrealizował Braughman Group Media – operator nośników wielkoformatowych i powierzchni pod murale.
1 1 0 0 0 9.10.2019The Other Bar – charytatywny batonik z wykorzystaniem blockchainaThe Other Bar to czekoladowy batonik stworzony, by wspomóc walkę z ubóstwem. W opakowaniu obok słodkiej przekąski znajduje się specjalny kod. Można go zeskanować i przekazać blockchainowy token farmerom z Ekwadoru, którzy wytworzyli kakao wykorzystane do produkcji batonika. Można też użyć go, by uzyskać zniżkę na kolejny produkt.
1 2 0 0 2 9.10.2019Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”Z początkiem października ruszyła kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej”. W internetowych spotach zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych. Hasłem: „Dość. Nadszedł czas wyborów” zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych.