1 0 0 0 0 14.05.2019„Twój dom – Twój styl” – startuje kampania marki Dekoral„Twój dom – Twój styl” to hasło kampanii reklamowej farb Home & Style – nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu. Reklamę od 13 maja można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Wideo ukazuje różne postaci, które swój styl wyrażają kolorami.
0 2 0 0 0 14.05.2019Ikea Kraków zachęca do dzielenia się w „Przestrzeni pełnej dobra”Poupychane po kątach. Schowane głęboko w szafach i piwnicach. Często zupełnie zapomniane. Każdy z nas ma w domu rzeczy, których nie używa. Ikea Kraków zachęca, aby dać im drugie życie. W tym celu stworzyła w krakowskim Forum Wydarzeń „Przestrzeń pełną dobra”. Od 16 do 19 maja można tam przynosić przedmioty, które nie są nam potrzebne, a mogłyby służyć innym.
0 7 0 0 0 14.05.2019mBank wycofuje reklamę z instagramerką, która zniszczyła zabytkową rzeźbęNa Instagramie pojawił się film, w którym modelka Julia Słońska niszczy młotkiem zabytkową rzeźbę. mBank, w którego spocie oglądać można było kobietę, zdecydował o wycofaniu reklamy z emisji.
0 3 0 0 0 14.05.2019Greenpeace na siedzibach PiS i PO z przesłaniem: „Polska bez węgla 2030”Aktywiści Greenpeace protestują przeciwko ignorowaniu kryzysu klimatycznego przez największe polskie partie. Na 12 dni przed wyborami do Parlamentu Europejskiego zasłonili siedziby Prawa i Sprawiedliwości oraz Platformy Obywatelskiej czarnymi transparentami z napisem: „Polska bez węgla 2030”.
0 2 0 0 11 14.05.2019Jak Polacy radzą sobie z niedzielami bez handlu? – raport z badania opinii publicznejNiedziela bez handlu to temat ważny i aktualny dla Polaków, co pokazuje rekordowa liczba wyszukiwań w Internecie. W sobotę, przed ostatnią pracującą niedzielą kwietnia, hasło „niedziela handlowa” było znów na pierwszym miejscu według analizy trendów Google. Od ponad roku pojawia się w każdy weekend w top 10 najpopularniejszych fraz. Ustawowy zakaz handlu wpływa na życie codzienne Polaków. Dowodzą tego wyniki badań przeprowadzonych przez agencje badawcze SW Research i Danae.
0 7 0 0 0 14.05.2019„Po prostu reaguj” – kampania, która uczy, jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT45 proc. badanych osób z Polski deklaruje, że czułoby pełną empatię dla pary gejów zaatakowanej na ulicy. Tylko jednak 26 proc. z pewnością zareagowałoby w takiej sytuacji. Bierną postawę ma zmienić kampania „Po prostu reaguj” organizowana przez stowarzyszenia Lambda Warszawa i Miłość Nie Wyklucza.
0 4 0 0 0 14.05.2019Wspólna kampania Sizeera i Nike promująca buty Air Max 720„Just Go Bigger” – hasło promocyjne butów Air Max 720 stało się inspiracją dla wspólnej kampanii Sizeera i Nike. Głównym motywem, na którym skupiają się działania, jest poduszka gazowa umieszczona w tym modelu.
0 0 0 0 0 14.05.2019PlayStation wybrało agencję GongPrzetarg na długofalową obsługę marki PlayStation w obszarze strategii, koncepcji i realizacji wygrała agencja Gong (Group One). Współpraca ruszyła z początkiem maja.
0 1 0 0 0 13.05.2019Zdjęcie USG w reklamie naleśników na Dzień MatkiSieć naleśnikarni IHOP (The International House of Pancakes) w amerykański Dzień Matki (w tym roku to 12 maja) zamieściła na Twitterze post ze zdjęciem USG. Ukazuje on stos naleśników umieszczony w ludzkim ciele. Wzbudziło to niesmak wielu internautów.
0 4 0 0 0 13.05.2019300 mln zł zainwestowane w reklamę branży farmaceutycznej. Raport IMMInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży farmaceutycznej w kwietniu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła 311,6 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.