Plista wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnej
  • 0
  • 1
8.10.2019

Plista wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnej

Reklamodawcy mogą skorzystać z samoobsługowego systemu do zakupu reklamy natywnej online. Plista, marka GroupM, oferuje platformę do samodzielnego planowania, zakupu i monitorowania efektów kampanii. Oferta skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich klientów.

Minimalny budżet na reklamę natywną, umożliwiający korzystanie z samoobsługowej platformy zakupowej oferowanej przez markę Plista, wynosi 100 zł dziennie. Za pomocą kilku kliknięć można określić parametry kampanii: format, czas trwania oraz budżet, a następnie monitorować i podsumować jej efekty.

Planujący kampanię z użyciem nowego narzędzia będą mieli dostęp do powierzchni blisko dwustu domen z portfolio największych polskich wydawców (m.in. RASP, WP, Burda, Grupa NaTemat). Kampanie są mocno zintegrowane z treściami w tych serwisach, co pozwala korzystać z zyskującej na popularności reklamy natywnej. W Polsce jej udział w segmencie display liczony wraz z social ma sięgnąć w tym roku ponad 35 proc. wydatków reklamowych.

W porównaniu z platformami self-service mediów społecznościowych zapewniamy reklamodawcom zweryfikowane przez redakcje otoczenie reklamowe i sąsiedztwo wysokiej jakości treści. Dla mniejszych marketerów świat reklamy digital ograniczał się dotąd często do łatwo dostępnej powierzchni globalnych graczy. Plista oferuje im alternatywę w postaci „polskiego” Internetu. W przypadku reklamodawców z wysoko konkurencyjnych branż, jak choćby finanse, rozwiązanie Plisty może być też bardzo kuszące pod względem kosztu dotarcia – mówi Jarosław Pająk, szef marki Plista w GroupM.

Rozwiązanie przetestowano już na rynkach Szwecji, Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

  • 1

Plista – system do samodzielnego zakupu reklamy natywnej

8 października 2019

7 października 2019