Cupra prezentuje projekt artystyczny z udziałem polskiego sportowca - Marketing przy Kawie
Cupra prezentuje projekt artystyczny z udziałem polskiego sportowca
  • 1
  • 2
8.10.2019

Cupra prezentuje projekt artystyczny z udziałem polskiego sportowca

Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra zainicjowała pierwszy w swojej historii projekt artystyczny. Zaangażowała w niego utytułowanego polskiego ultratriathlonistę Roberta Karasia. Dwuminutowy film przedstawia wysiłek i pasję, które stoją za międzynarodowym sukcesem sportowca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 października 2019

7 października 2019